Κυριακή, 5 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΟικονομίαΚαμπάνια 9,4 εκατ. ευρώ για προβολή της Ελλάδας στον τουρισμό

Καμπάνια 9,4 εκατ. ευρώ για προβολή της Ελλάδας στον τουρισμό

Σημαντική τουριστική καμπάνια για την Ελλάδα με προϋπολογισμό 9,4 εκατ. ευρώ  προανήγγειλαν οι επικεφαλής των ΞΕΕ, ΕΟΤ και Enterprise Greece στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου για την παρουσίαση του «R&R Hospitality Forum» το οποίο θα διοργανώνεται στην Ελλάδα για τα επόμενα 3 χρόνια.

Σημαντική τουριστική καμπάνια για την Ελλάδα με προϋπολογισμό 9,4 εκατ. ευρώ  προανήγγειλαν οι επικεφαλής των ΞΕΕ, ΕΟΤ και Enterprise Greece στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου για την παρουσίαση του «R&R Hospitality Forum» το οποίο θα διοργανώνεται στην Ελλάδα για τα επόμενα 3 χρόνια.

Συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας (Ξ.Ε.Ε) κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Enterprise Greece Μαρίνος Γιαννόπουλος και ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης ανέφεραν πως είπαν ότι ο ελληνικός τουρισμός μπορεί να πάει το 2024 ακόμα καλύτερα τόσο σε αφίξεις όσο και σε εισπράξεις σε σχέση με την περσινή χρονιά ρεκόρ του 2023. Στόχος είναι μεταξύ άλλων, η διατήρηση της ανοδικής τάσης που παρατηρήθηκε σε όλο το 2023 (μετά το καλοκαίρι ακολούθησε ένα επίσης πολύ «δυνατό» φθινοπωρινό τετράμηνο) να συνεχιστεί και φέτος.

Σε αυτή την κατεύθυνση οι επικεφαλής των τουριστικών φορέων ανακοίνωσαν ότι έχει ήδη δρομολογηθεί για το 2024 μία ευρύτατη καμπάνια προώθησης του εγχώριου τουριστικού προϊόντος και της Ελλάδας ως κορυφαίου προορισμού, συνολικού προϋπολογισμού 9,4 εκατ. ευρώ. Μάλιστα τόνισαν ότι ανάλογα με την πορεία της χρονιάς και εφόσον χρειαστεί θα διατεθούν πρόσθετα κεφάλαια.

Το πρόγραμμα της προβολής για τη φετινή χρονιά θα στηριχθεί σε δύο πυλώνες:

  • Στην απευθείας προβολή σε διάφορες πλατφόρμες, social media κλπ.
  • Στην στοχευμένη διαφήμιση σε tour operators και μεγάλα τουριστικά γραφεία των μεγάλων αγορών όπως είναι οι ΗΠΑ και η Ευρώπη.

Προκειμένου όμως η Ελλάδα να κατορθώσει να ξεπεράσει τις περυσινές επιδόσεις η καμπάνια θα στοχεύσει και σε νέες (εκτός από τις παραδοσιακές) τουριστικές αγορές, με μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης όπως είναι η κίνα, η Ινδία, η Κορέα, η Σιγκαπούρη, η Ιαπωνία, η Αυστραλία, οι Αραβικές χώρες και η Λατινική Αμερική..

Επιπλέον στάθηκαν στο γεγονός ότι η ελληνική ξενοδοχειακή αγορά περνάει σταδιακά σε ένα νέο «branded» μοντέλο αφήνοντας πίσω το καθαρά «οικογενειακό» που σε μεγάλο βαθμό επικρατούσε μέχρι σήμερα.

Παρ’ όλα αυτά πολλά brands που έρχονται και επενδύουν στη χώρα έχουν ενδιαφέρον και για τον οικογενειακό χαρακτήρα που έχει το ελληνικό τουριστικό προϊόν προσφέροντας ταυτόχρονα τα τεχνολογικά εργαλεία για την ανάδειξη του.

Οι παραπάνω θέσεις ειπώθηκαν στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου με αφορμή την κορυφαία διεθνή διοργάνωση «R&R Hospitality Forum» η οποία θα διεξαχθεί για τα επόμενα 3 χρόνια στην Αθήνα, με τη σύμπραξη των Enterprise Greece, ΕΟΤ και ΞΕΕ.

Υπογραμμίζεται ότι οι τρεις φορείς συμπράττουν προκειμένου για τρία χρόνια να φιλοξενηθεί στην Αθήνα μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς διοργανώσεις στο χώρο της φιλοξενίας, η οποία μέχρι και το 2023 διεξαγόταν στην Πορτογαλία.

Σημειώνεται ότι το “R&R” έχει καταξιωθεί ως συνεδριακός θεσμός υψηλού κύρους με τη συμμετοχή ηγετών της παγκόσμιας αγοράς και ως πλατφόρμα μοναδικών ευκαιριών  δικτύωσης (networking) ανάμεσα σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη της φιλοξενίας.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις μας