«Μόνοι στο σπίτι» έμειναν τη Δευτέρα οι Έλληνες επενδυτές λόγω αργίας της Wall Street κι έκαναν σαν… έφηβοι που παρτάρουν και κάνουν ζημιές, σε έπιπλα και κρύσταλλα. Καθώς τα αμερικανικά funds έλειπαν, οι ταύροι τα έσπασαν χωρίς αναστολές σπεύδοντας να πάρουν την ευκαιρία και να τοποθετηθούν όπου ήθελαν πριν από τους ξένους και τις εντολές τους.
Η αγορά τέντωσε λίγο τα ποδαράκια της που είχαν πιαστεί από το καθισιό και μέτρησε τη δεύτερη άνοδο του Γενικού Δείκτη, πάνω από 1% μετά τις 8 Ιανουαρίου… Τελικά όμως οι «ταύροι», οδήγησαν τη Δευτέρα όλη την αγορά υψηλά, με όλους τους δείκτες να κάνουν ρεκόρ και τις περισσότερες μετοχές να γράφουν κέρδη.
Διαβάστε περισσότερα για το χρηματιστήριο στο emea.gr
