Αρχιεπίσκοπος για Ελληνικό: «Θα ωφελήσει τους πάντες»

18
Οκτώβριος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος, Ιερώνυμος Β’, τίμησε με την παρουσία του τη χθεσινή (17/10) εκδήλωση εγκαινίων του έργου αστικής ανάπλασης στο Ελληνικό.

Του ζητήσαμε να καταθέσει στο govnews.gr, την άποψή του για το έργο και τη σημασία του. Ο επικεφαλής της ελληνικής εκκλησίας -αν και Βοιωτός στην καταγωγή- τοποθετήθηκε λακωνικά.

«Δε υπάρχει κανένας που παρακολούθησε, που διαβάζει, που βλέπει να μην λέει ότι είναι ένα μεγαλοπρεπές, ένα μεγαλειώδες έργο που θα ωφελήσει τους πάντες» ανέφερε ο κ. Ιερώνυμος.

Ιστορική «ανταρσία» στις ΗΠΑ: Η Γερουσία άδειασε τον Τραμπ και ψηφίσε το τέλος του πολέμου με το Ιράν

Σε ένα ηχηρό και πρωτοφανές δικομματικό ράπισμα κατά του…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ