ΥΠΕΝ: Έως και 60% το όφελος από τις επιδοτήσεις στο ρεύμα

27
Οκτώβριος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Από 48 έως 60% φθάνει το όφελος των καταναλωτών από τις επιδοτήσεις στους λογαριασμούς ρεύματος του Νοεμβρίου, δηλαδή το μέγεθος της εξοικονόμησης σε σχέση με τα ποσά που θα πλήρωναν αν δεν υπήρχαν οι επιδοτήσεις.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ενδεικτικά παραδείγματα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας:

-Ένα νοικοκυριό με μηνιαία κατανάλωση 400 κιλοβατώρων θα πλήρωνε χωρίς την επιδότηση 159 ευρώ ενώ μετά την επιδότηση θα πληρώσει 64 ευρώ (εξοικονόμηση 59,7 %).

-Για κατανάλωση 700 κιλοβατώρες στο μήνα το κόστος χωρίς επιδότηση θα ήταν 278 ευρώ ενώ με την επιδότηση μειώνεται στα 121 ευρώ (-56,4%). Αν συνυπολογιστεί το μπόνους εξοικονόμησης ενέργειας το κόστος μειώνεται περαιτέρω στα 111 ευρώ (όφελος 60 %).

-Για κατανάλωση 1200 κιλοβατώρες το κόστος χωρίς την επιδότηση θα ήταν 476 ευρώ και μειώνεται στα 244 ευρώ (-48,7 %) ή 209 ευρώ με το μπόνους εξοικονόμησης (-56 %).

Κύκλωμα ρευματοκλοπών: Πώς το κύκλωμα «πείραζε» τους ψηφιακούς μετρητές και «έκλεβε» τον ΔΕΔΔΗΕ – Πάνω από 9 εκατ. η ζημιά

Από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος εξαρθρώθηκε…

Κάρπαθος: Σεισμός 4,9 Ρίχτερ, αισθητός και στην Κάσο

Ιδιαίτερα αισθητή έγινε στην ευρύτερη περιοχή η σεισμική δόνηση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ