«Η Ελλάδα, με τους εταίρους και συμμάχους της, θα συνεχίσει σταθερά να συνεισφέρει στην κοινή προσπάθεια ανοικοδόμησης της Ουκρανίας, στο πλαίσιο φυσικά των δυνατοτήτων της».
Προσκλήθηκαν εκ μέρους του Γερμανού καγκελάριου Όλαφ Σολτς και του Ουκρανού Προέδρου Βολοντίμιρ Ζελένσκι εκπρόσωποι από 60 χώρες. Βασικός στόχος της Διάσκεψης είναι να κινητοποιήσει τη διεθνή κοινότητα με σκοπό την υποστήριξη για την ανάκαμψη, την ανοικοδόμηση, τη μεταρρύθμιση και τον εκσυγχρονισμό της Ουκρανίας. Το σχέδιο προβλέπει την υλοποίηση έργων ταχείας ανάκαμψης των υποδομών και τη δημιουργία ελκυστικών συνθηκών για τις επιχειρήσεις, ώστε να καταστούν εφικτές επενδύσεις του ιδιωτικού τομέα στη χώρα.
Όπως δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας:
Η Ελλάδα, με τους εταίρους και συμμάχους της, θα συνεχίσει σταθερά να συνεισφέρει στην κοινή προσπάθεια ανοικοδόμησης της Ουκρανίας, στο πλαίσιο φυσικά των δυνατοτήτων της.
Μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα να αναπτύξουμε επιχειρηματικές προοπτικές και συνέργειες, σε ένα φάσμα τομέων στρατηγικής σημασίας, όπως είναι οι κατασκευές, οι μεταφορές, οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ο φαρμακευτικός και ιατρικός τομέας, οι νέες τεχνολογίες, η έρευνα και καινοτομία. Κρίσιμη φυσικά είναι η συμβολή της ναυτιλίας μας, του ελληνόκτητου στόλου, αλλά και των υποδομών μας, τόσο στην ενέργεια όσο και στις μεταφορές».
