Η Ελλάδα πρώτη στην Ευρώπη σε επενδύσεις στην καινοτομία!

18
Νοέμβριος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Πρώτη θέση για την Ελλάδα στην ΕΕ για τις επιχειρήσεις που έχουν επενδύσει στην καινοτομία την 3ετια 2018-20.

Όπως αναφέρει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ‘Αδωνις Γεωργιάδης: «Μια νέα σημαντική πρωτιά για την Ελλάδα στην ΕΕ: σύμφωνα με την Eurostat, έχει το υψηλότερο ποσοστό (73%) επιχειρήσεων που έχουν επενδύσει στην καινοτομία την 3ετια 2018-20! Εύγε Χρίστο Δήμα».

Ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Χρίστος Δήμας, έκανε αντίστοιχη ανάρτηση: «1η θέση για την Ελλάδα στην ΕΕ! Σύμφωνα με την Eurostat, η Ελλάδα έχει το υψηλοτερο ποσοστό (73%) επιχειρήσεων που έχουν επενδύσει στην καινοτομία την 3ετια 2018-20».

Κύκλωμα ρευματοκλοπών: Πώς το κύκλωμα «πείραζε» τους ψηφιακούς μετρητές και «έκλεβε» τον ΔΕΔΔΗΕ – Πάνω από 9 εκατ. η ζημιά

Από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος εξαρθρώθηκε…

Κάρπαθος: Σεισμός 4,9 Ρίχτερ, αισθητός και στην Κάσο

Ιδιαίτερα αισθητή έγινε στην ευρύτερη περιοχή η σεισμική δόνηση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ