Δεν είχε διάθεση για διόρθωση η αγορά την Παρασκευή και περισσότερο κινήθηκε σε σχηματισμό συσσώρευσης και αφομοίωσης των τιμών που ανέκτησε με συνοπτικές διαδικασίες και γρήγορους ρυθμούς, παρά κάτι άλλο. Τελικά η συνεδρίαση ήταν ανοδική αλλά σε χαλαρό τέμπο, με μικρότερες συναλλαγές και πολλές αλλά μικρές διακυμάνσεις.
Η αγορά κρατούσε με ευκολία. Πήραν κάποια κέρδη οι traders στη Eurobank όταν έγραψε νέα ενδοσυνεδριακά υψηλά κι έκλεισε οριακά κάτω από ένα νέο ρεκόρ, αλλά με άνοδο. Στον ΟΤΕ είχαν στήσει ενέδρα στην λήξη της συνεδρίασης και τον κατέβασαν από τα 15,18 ευρώ, στα 15,05 ευρώ ακριβώς στις δημοπρασίες, για να κλείσει στο μείον.
Διαβάστε περισσότερα για το χρηματιστήριο στο businessvoice.gr
