Επανήλθε ανοδικά το ΧΑ με δύναμη από ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΟΠΑΠ και σταθερό τον τραπεζικό κλάδο

Ο Γενικός Δείκτης παρέμεινε θετικός στη διάρκεια όλης της συνεδρίασης και έκλεισε τελικά στις 1.545,62 μονάδες με άνοδο 0,37%
28
Ιανουάριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Επανήλθε σε ανοδική κίνηση το ΧΑ με ισχυρά blue chips, τις τράπεζες σε ισορροπία και τίτλους από τη μεσαία και μικρή κεφαλαιοποίηση να υπεραποδίδουν.

Το ΧΑ δεν είναι ακριβό όπως η Wall Street και η προηγμένη τεχνολογία AI (κακώς), δεν αντιπροσωπεύεται καν.

Αντίθετα μια σειρά από μετοχές άλλων εταιριών κινούν τα νήματα στην ελληνική οικονομία και έδωσαν την ευκαιρία της γρήγορης ανάκαμψης σε θετικό κλίμα για την ελληνική αγορά, με οδηγούς, τη ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, τη ΒΙΟΧΑΛΚΟ, το ΔΑΑ, τον ΟΠΑΠ, τη Metlen, τη Jumbo, την Coca-Cola και τον ΑΔΜΗΕ. Σταθερός ο τραπεζικός κλάδος κράτησε σε θετικό έδαφος, με τις τράπεζες Πειραιώς και Eurobank, να απορροφούν την επίπτωση της οριακής διόρθωσης για την Εθνική Τράπεζα και την Alpha Bank.

Διαβάστε περισσότερα για το χρηματιστήριο σήμερα στο businessvoice.gr

Ιστορικό νομοσχέδιο στη Βουλή: Τέλος στο μισθολογικό χάσμα ανδρών-γυναικών και ένταξη νοσηλευτών στα Βαρέα

Μια εξαιρετικά σημαντική μεταρρύθμιση για τα εργασιακά δεδομένα της…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ