Η πλατφόρμα του βελτιωμένου προγράμματος «Ανακαινίζω – Νοικιάζω» ανοίγει ξανά στις 21 Φεβρουαρίου, με την αύξηση του ποσοστού από 40% σε 60% και αύξηση του ποσού από τις 10.000 ευρώ σε 13.500 ευρώ, που αναμένουν χιλιάδες ιδιοκτήτες ακινήτων, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας.
Ταυτόχρονα, όπως επισημαίνεται από το υπουργείο, υπάρχει πρόβλεψη και για όσους είχαν ενταχθεί στο αρχικό πρόγραμμα και είχαν υποβάλει αιτήσεις όταν το ποσό της συνολικής δαπάνης ήταν μικρότερο.
Η υπουργός Συνοχής και Οικογένειας εξηγεί με βίντεο σε όλα της τα social media το Πρόγραμμα «Ανακαινίζω – Νοικιάζω»:
«Ανοίγει ξανά η πλατφόρμα του Ανακαινίζω – Νοικιάζω! Με αυξημένη επιδότηση έως 60% και κάλυψη δαπανών έως 13.500 ευρώ, στηρίζουμε τους ιδιοκτήτες να ανακαινίσουν τα ακίνητά τους και να τα διαθέσουν για μακροχρόνια μίσθωση. Δίνουμε περισσότερες λύσεις, αξιοποιούμε αδρανή διαμερίσματα και ενισχύουμε την προσφορά κατοικιών.
Κάντε την αίτησή σας μέσω gov.gr και επωφεληθείτε από τις νέες βελτιώσεις»!
@sofiazacharakigr Ανοίγει ξανά η πλατφόρμα του Ανακαινίζω – Νοικιάζω! Με αυξημένη επιδότηση έως 60% και κάλυψη δαπανών έως 13.500€, στηρίζουμε τους ιδιοκτήτες να ανακαινίσουν τα ακίνητά τους και να τα διαθέσουν για μακροχρόνια μίσθωση. Δίνουμε περισσότερες λύσεις, αξιοποιούμε αδρανή διαμερίσματα και ενισχύουμε την προσφορά κατοικιών. 📝Κάντε την αίτησή σας μέσω gov.gr και επωφεληθείτε από τις νέες βελτιώσεις! #Ανακαινίζω_Νοικιάζω #ΣτηρίζουμεΤηνΚατοικία #Ανακαίνιση #Επιδότηση #ΣπίτιΓιαΕνοικίαση #ΚοινωνικήΣυνοχή #Οικογένεια #Σπίτι #ανακαίνιση #house #rent #home ♬ original sound – sofiazacharakigr
