Σήμερα, Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου, ανοίγει η πλατφόρμα για το πρόγραμμα «Ανακαινίζω – Νοικιάζω», το οποίο στοχεύει στη στήριξη των ιδιοκτητών ακινήτων που επιθυμούν να τα ανακαινίσουν και να τα διαθέσουν για μακροχρόνια μίσθωση.
Με προϋπολογισμό 50 εκατομμυρίων ευρώ, το πρόγραμμα καλύπτει έως και το 60% των δαπανών ανακαίνισης, με ανώτατο όριο τις 13.500 ευρώ και μέγιστο ποσό επιδότησης τα 8.000 ευρώ. Σε σύγκριση με την προηγούμενη εκδοχή του προγράμματος, η νέα βελτιωμένη μορφή του αναμένεται να προσελκύσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον, καθώς το ποσοστό επιδότησης αυξήθηκε από 40% σε 60%, ενώ το όριο των επιλέξιμων δαπανών αυξήθηκε από 10.000 ευρώ σε 13.500 ευρώ.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ιδιοκτήτες κενών κατοικιών έως 100 τ.μ. που επιθυμούν να τις ανακαινίσουν και να τις διαθέσουν προς ενοικίαση. Για να είναι επιλέξιμα, τα ακίνητα δεν πρέπει να έχουν δηλωθεί ως κύρια κατοικία ή να είναι ήδη μισθωμένα, ενώ θα πρέπει να είναι καταγεγραμμένα ως κενά στις φορολογικές δηλώσεις Ε2 των τελευταίων τριών ετών.
Αναλυτικά:
Στόχος προγράμματος:
- Στήριξη ιδιοκτητών κατοικιών που θέλουν να ανακαινίσουν τα ακίνητά τους
- Διάθεση των ακινήτων για μακροχρόνια μίσθωση
Οικονομικά στοιχεία:
- Προϋπολογισμός: 50 εκατ. ευρώ
- Ποσοστό επιδότησης: έως 60% των δαπανών
- Ανώτατο όριο δαπανών: 13.500 ευρώ
- Μέγιστο ποσό επιδότησης: 8.000 ευρώ
Βελτιώσεις σε σχέση με την προηγούμενη εκδοχή:
- Αύξηση επιδότησης από 40% → 60%
- Αύξηση του ανώτατου ορίου δαπανών από 10.000€ → 13.500€
- Αναμένεται μεγαλύτερο ενδιαφέρον λόγω αυξημένης επιδότησης
Ποιοι μπορούν να συμμετέχουν;
- Ιδιοκτήτες κενών ακινήτων έως 100 τ.μ.
- Τα ακίνητα δεν πρέπει να είναι δηλωμένα ως κύρια κατοικία ή να είναι ήδη μισθωμένα
- Πρέπει να είναι καταγεγραμμένα ως κενά στα έντυπα Ε2 των τελευταίων 3 ετών
