Σημαντικό επενδυτικό ενδιαφέρον από επενδυτές οι οποίοι επιθυμούν να δανείσουν το Ελληνικό Δημόσιο ενόψει και της αυριανής αξιολόγησης από την Moodys, καταγράφηκε στη δημοπρασία 15 ετών και 30ετών ομολόγων.
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους, στα δύο βιβλία προσφορών που άνοιξαν σήμερα κατά τη διαδικασία του επανανοίγματος (reopening) των δύο εκδόσεων, κατατέθηκαν προσφορές 56,5 δισ. ευρώ. Το Ελληνικό Δημόσιο άντλησε τελικά από τα δύο αυτά ομόλογα 3 δισ. ευρώ. Με τις δύο αυτές εκδόσεις, αλλά και με την έκδοση του 10ετούς ομολόγου που πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο, από την οποία αντλήθηκαν 4 δισ. ευρώ, καλύφθηκε περίπου το 90% του δανειακού προγράμματος για το 2025.
Διαβάστε περισσότερα για τα ελληνικά ομόλογα στο businessvoice.gr
