Wall Street: «Ασανσέρ» το ταμπλό λόγω των νέων απειλών Τραμπ στην Κίνα – Στα «κόκκινα» S&P, Nasdaq και D.J

Η αγορά παραμένει ανήσυχη φοβούμενη ότι οι δασμοί θα οδηγήσουν σε κάμψη της οικονομίας και άνοδο του πληθωρισμού
7
Απρίλιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης κάνει σκληρές προσπάθειες να αντισταθεί στις δνατές καθοδικές πιέσεις.

Η συνεδρίαση ξεκίνησε με σημαντική πτώση στους δείκτες, η οποία ανετράπη μετά την φημολογία περί αναστολής των δασμών Τραμπ, όμως η διάψευση των πληροφοριών επανέφεραν τους δείκτες στο “κόκκινο”.

Διαβάστε περισσότερα για τα αμερικανικά χρηματιστήρια στο businessvoice.gr

ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του myPoint Κεραμεικού, σηματοδοτώντας τον…

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ