Wall Street: Σε βαθύ κόκκινο λόγω των απειλών Τραμπ για δασμούς 50% στην ΕΕ – Ο Nasdaq -0,78%

Τη Δευτέρα το χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης θα είναι κλειστό λόγω της αργίας της Ημέρας Μνήμης των πεσόντων του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου
23
Μάιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Απώλειες καταγράφουν οι αμερικανικές μετοχές την Παρασκευή, καθώς ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ απείλησε την Apple με δασμούς 25% στα iPhones και πρότεινε την επιβολή δασμών 50% στην Ευρωπαϊκή Ένωση από την 1η Ιουνίου.

Ο Dow Jones υποχωρεί για τέταρτη διαδοχική ημέρα καταγράφοντας πτώση 0,42% στις 41.685 μονάδες. Ο Nasdaq βουτάει 0,78% στις 18.778 μονάδες, ενώ ο S&P 500 σημειώνει πτώση 0,49% στις 5.813 μονάδες.

Διαβάστε περισσότερα για το πώς κινείται η συνεδρίαση του Dow Jones στο businessvoice.gr

 

Η Κυκλική Οικονομία ως μοχλός ανταγωνιστικότητας και βιώσιμης ανάπτυξης

Η ανάγκη επιτάχυνσης της μετάβασης στο νέο οικονομικό μοντέλο…

Άγριος καυγάς στη Βουλή: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη – Η «έκρηξη» Πιερρακάκη

Μετά από μια θυελλώδη συνεδρίαση και έντονη πολιτική αντιπαράθεση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ