Σε θετικό έδαφος έκλεισε η χρηματιστηριακή αγορά στη σημερινή συνεδρίαση, καθώς απορροφήθηκαν οι αρχικές ήπιες ρευστοποιήσεις για καταγραφή βραχυχρονίων κερδών.
Από την υψηλή κεφαλαιοποίηση υπεραπέδωσαν οι μετοχές του ΟΛΟ της Coca Cola HBC, της Σαράντης και της ΔΕΗ.
O Γενικός Δείκτης Τιμών έκλεισε στις 1.918,09 μονάδες, σημειώνοντας άνοδο 0,15%. Είναι το υψηλότερο κλείσιμο από τη συνεδρίαση της 21ης Απριλίου 2010 (1.936,43 μονάδες). Ενδοσυνεδριακά κατέγραψε κατώτερη τιμή στις 1.907,12 μονάδες (-0,42%).
Σε εβδομαδιαία βάση, ο βασικός χρηματιστηριακός δείκτης κατέγραψε άνοδο 2,19%, ενώ από τις αρχές του έτους καταγράφει κέρδη σε ποσοστό 30,51%.
Διαβάστε περισσότερα για το χρηματιστήριο στο businessvoice.gr
