Υποχωρεί το Bitcoin μετά το άλμα του προηγούμενου μήνα

2
Αύγουστος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Καθοδικά κινείται το Bitcoin, αφότου έφτασε στα υψηλότερα επίπεδα από τα μέσα Ιουνίου το Σάββατο, εν μέσω αισιοδοξίας ότι η αγορά μπορεί να έχει ανακάμψει από τα χειρότερα επίπεδά της.

Όπως σημειώνει το Bloomberg, το μεγαλύτερο κρυπτονόμισμα χάνει 2,4%, στις 23.241 δολάρια, αφού έφτασε στις 24.658 δολάρια το Σάββατο, το υψηλότερο από τις 13 Ιουνίου. Η άνοδος κατά 27% τον Ιούλιο το οδήγησε στον καλύτερο μήνα από τον Οκτώβριο.

Το Ether κινείται αρνητικά επίσης – χάνει 2,8%, στις $1.668 – αφού σημείωσε άλμα 70% τον περασμένο μήνα, στον καλύτερο μήνα του από τον Ιανουάριο του 2021.

Το Bitcoin είχε πέσει κάτω από τα 20.000 δολάρια ανάμεσα στα τέλη Ιουνίου και Ιουλίου εν μέσω ανησυχιών για αυξήσεις επιτοκίων και πληθωρισμό, καθώς και λόγω εσωτερικών προβλημάτων στα κρυπτονομίσματα, όπως η κατάρρευση του οικοσυστήματος Terra/Luna και του hedge fund Three Arrows Capital.

Είναι ακόμα πολύ μακριά από το υψηλό ρεκόρ γύρω των 69.000 δολαρίων του Νοεμβρίου, αλλά έχει αρχίσει να δείχνει κάποια δύναμη εν μέσω προκλήσεων στην παγκόσμια οικονομία και της αυστηρότερης νομισματικής πολιτικής.

ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του myPoint Κεραμεικού, σηματοδοτώντας τον…

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ