Για την ελληνική παρουσία στη Διεθνή Έκθεση Ψηφιακής Τεχνολογίας Mobile World Congress 2024, στη Βαρκελώνη, μίλησε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, σε αποκλειστικές του δηλώσεις στο startupper.gr και τον Γιάννη Διονάτο.
Μεταξύ άλλων ο υπουργός μίλησε για την πρόοδο που έχει κάνει η Ελλάδα στο κομμάτι της τεχνολογίας, αλλά και για τα σχέδια του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για το 2024.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στο startupper.gr
