Στο εντυπωσιακό – magenta περίπτερο της Deutsche Telekom, η Dominique Leroy, μέλος του ΔΣ της DT για την Ευρώπη και ο Γρηγόρης Χριστόπουλος, Chief Commercial Officer του ομίλου ΟΤΕ, φιλοξένησαν τον υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κωνσταντίνο Κυρανάκη, σε ένα πάνελ αφιερωμένο στα ψηφιακά επιτεύγματα της Ελλάδας και ειδικά των υπηρεσιών του κράτους προς τους πολίτες.
Είναι αξιοσημείωτο ότι η κ. Leroy αρκετές φορές εξέφρασε τον θαυμασμό της για τις υλοποιήσεις του gov.gr, του ΑΙ ψηφιακού βοηθού mAIgov, των υπηρεσιών ψηφιακής υγείας (ηλεκτρονική συνταγογράφηση, τηλεϊατρική κ.α.) οι οποίες είναι από τις πρώτες ή μοναδικές στην Ευρώπη.
Διαβάστε περισσότερα στο greenbusiness.gr
