Δευτέρα, 29 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΟικονομίαΕπιχειρήσειςΣυγκροτείται ειδική ομάδα εργασίας για τη δημιουργία του «Ψηφιακού Πελατολογίου»

Συγκροτείται ειδική ομάδα εργασίας για τη δημιουργία του «Ψηφιακού Πελατολογίου»

Το ψηφιακό πελατολόγιο θα μπορεί να διασταυρώνεται εύκολα με τις αποδείξεις που εκδίδονται

Με απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή συγκροτείται ειδική ομάδα εργασίας για την ανάπτυξη και τον καθορισμό των επιχειρησιακών απαιτήσεων για την υλοποίηση του έργου «Ψηφιακό Πελατολόγιο».

Υπενθυμίζεται ότι το ψηφιακό πελατολόγιο θα πρέπει να τηρείται από συγκεκριμένες επιχειρήσεις (συνεργεία αυτοκινήτων, εταιρείες πάρκινγκ, ενοικίασης οχημάτων, επιχειρήσεις διοργάνωσης εκδηλώσεων και εκδρομών), ώστε αυτό να είναι διαθέσιμο στον έλεγχο και να συγκρίνεται με τα δηλωθέντα εισοδήματα.

Σύμφωνα με την απόφαση, έργο της ομάδας εργασίας είναι:

1. Η αποτύπωση των επιχειρησιακών απαιτήσεων που αφορούν επιτηδευματίες που σχετίζονται με την παροχή υπηρεσιών σε οχήματα

2. Η αποτύπωση των επιχειρησιακών απαιτήσεων που αφορούν χώρους εκδηλώσεων

3. Η επιλογή και ο καθορισμός των υπόλοιπων κλάδων δραστηριότητας, καθώς και η σύνταξη επιχειρησιακών απαιτήσεων

Τα ανωτέρω θα υποβληθούν προς έγκριση στην αρμόδια Συντονιστική Επιτροπή, ώστε να παραδοθούν στις αρμόδιες υπηρεσίες, με σκοπό την υλοποίηση της νέας ψηφιακής εφαρμογής με τον τίτλο «Ψηφιακό Πελατολόγιο».

Στη σχετική λίστα περιλαμβάνονται:

  • Επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην παροχή υπηρεσιών σε οχήματα όπως συνεργεία οχημάτων, ηλεκτρολογεία αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, βουλκανιζατέρ, φανοποιεία, επιχειρήσεις πώλησης ανταλλακτικά και αξεσουάρ οχημάτων, χώροι στάθμευσης οχημάτων, πλυντήρια αυτοκινήτων, επιχειρήσεις ενοικίασης οχημάτων, επιχειρήσεις πώλησης καινούργιων και μεταχειρισμένων οχημάτων.
  • Επιχειρήσεις στον κλάδο των εκδηλώσεων από χώρους (κτήματα και αίθουσες), εταιρείες catering, εταιρείες διοργάνωσης εκδηλώσεων (γάμοι, βαφτίσια κλπ), μέχρι ταξίδια, ψυχαγωγία και διακοσμήσεις.

Το ψηφιακό πελατολόγιο θα μπορεί να διασταυρώνεται εύκολα με τις αποδείξεις που εκδίδονται, ενώ παράλληλα και η δήλωση μειωμένης πελατείας θα χτυπά καμπανάκια ελέγχου, δεδομένου ότι μια επιχείρηση χωρίς πελάτες δεν έχει έσοδα και κατά συνέπεια δεν μπορεί να είναι βιώσιμη.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις μας