Εγκρίθηκε από την αρμόδια Κυβερνητική Επιτροπή η εισήγηση του Υπερταμείου, για ένταξη του έργου της Ανάπλασης της ΔΕΘ στο Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας.
Σύμφωνα με το πλαίσιο που ορίζεται από τον ν.4413/2016 θα πραγματοποιηθεί Διεθνής Ανοικτός Διαγωνισμός Παραχώρησης. H περίοδος Παραχώρησης ορίζεται στα 35 χρόνια και θα ξεκινήσει με την υπογραφή της Σύμβασης Παραχώρησης.
Μετά από διαβούλευση και διεξοδική ανταλλαγή απόψεων με τους εμπλεκόμενους φορείς της Θεσσαλονίκης (Δήμος Θεσσαλονίκης) και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας που θα χρηματοδοτήσει μέρος του έργου, υπήρξε συμφωνία σχετικά με το βέλτιστο μοντέλο χρηματοδότησης. Βάσει αυτού, το Έργο θα υλοποιηθεί μέσω Σύμβασης Παραχώρησης, με τη μορφή σύμπραξης ιδιωτικών και δημόσιων πόρων.
Διαβάστε περισσότερα για την ανάπλαση της ΔΕΘ στο businessvoice.gr
