Του Διονύσιου Κηλίδη
Μπορεί οι εξελίξεις στα Ινδο-Πακιστανικά σύνορα, με αφορμή την σφαγή 26 τουριστών στο Ινδικά ελεγχόμενο Κασμίρ, να έχουν εκτραχυνθεί κατά τα τελευταία τρία 24ωρα, προκαλώντας έντονη ανησυχία για την πυροδότηση ενός νέου μετώπου συγκρούσεων, αυτή τη φορά στην Ασία, στην οποία εμπλέκονται δυο πυρηνικές δυνάμεις, εντούτοις όμως για αρκετούς ισχύει το “business as usual”.
Υπό αυτό το πρίσμα, η κορυφή της διοικητικής πυραμίδας του Ινδικού αερομεταφορέα IndiGo βρέθηκε στην Αθήνα, επισκέφτηκε το Μέγαρο Μαξίμου όπου συναντήθηκε τόσο με τον ίδιο τον Πρωθυπουργό της χώρας, Κυριάκο Μητσοτάκη, όσο και με αρμόδιους κυβερνητικούς και παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας, γνωστοποιώντας τους την πρόθεση του low cost Ινδικού αερομεταφορέα -ο οποίος διαθέτει εκ των νεότερων στόλων αεροσκαφών διεθνώς- να ξεκινήσει αεροπορική σύνδεση μεταξύ του Νέου Δελχί και της Αθήνας, κάποια στιγμή εντός του ερχόμενου έτους.
Διαβάστε περισσότερα για τις κινήσεις του Ινδικού αερομεταφορέα IndiGo με την αεροπορική σύνδεση με τη χώρα μας στο businessvoice.gr
