Tη στρατηγική του Ομίλου ΔΕΗ για την υποστήριξη της ψηφιακής και ενεργειακής ενδυνάμωσης της Ευρώπης μέσω των επενδύσεων ύψους 5,75 δισ. ευρώ σε πράσινες ενεργειακές υποδομές και mega data centers επόμενης γενιάς στα πρώην λιγνιτωρυχεία της εταιρείας στην Ελλάδα, παρουσίασε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, μιλώντας σήμερα στο συνέδριο AI & Tech Summit 2025 που διοργανώνει το περιοδικό Politico στις Βρυξέλλες.
Κατά τη διάρκεια συνέντευξης με τον δημοσιογράφο του Politico κ. James Fernyhough, ο CEO της ΔΕΗ παρουσίασε το στρατηγικό σχέδιο για τη μετατροπή της Δυτικής Μακεδονίας από μια περιοχή που βασιζόταν στον λιγνίτη σε έναν ενεργειακό και τεχνολογικό κόμβο καθαρής ενέργειας και υποδομών Τεχνητής Νοημοσύνης, που θα μπορούσε να αποτελέσει παράδειγμα για τη βιομηχανική μετάβαση σε ολόκληρη την ΕΕ.
«Παρακολουθώντας τον τεράστιο μετασχηματισμό που είναι σε εξέλιξη στον ψηφιακό κόσμο, βλέπουμε ότι υπάρχει μια ολοένα και μεγαλύτερη αλληλεξάρτηση του ψηφιακού κόσμου με τον κόσμο της ενέργειας. Η εξέλιξη της Τεχνητής Νοημοσύνης, που απαιτεί πολύ περισσότερη παραγωγή ενέργειας, σε μαζική κλίμακα, είναι ένα ζήτημα που πρέπει να επιλυθεί και να αντιμετωπιστεί από τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας. Οι ανάγκες των data centers είναι τόσο μεγάλες που απαιτούν λύσεις σε επίπεδο κλάδου κοινής ωφελείας», ανέφερε χαρακτηριστικά.
