Την σεμνότητα των «συντρόφων» της Χαριλάου Τρικούπη, επικαλείται προς άτακτον επικράτηση, ο πρώην υπουργός επί ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Κοτζιάς, μέσω μίας αιχμηρής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφερόμενος στην εκλογή του Χάρη Δούκα στο Δήμο Αθήνας με την στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.
«Εμείς ψηφίσαμε Δούκα για να φύγει ο Μπακογιάννης, η ΝΔ και η αλαζονεία της» αναφέρει σε ανάρτησή του στα social media ο κ.Κοτζιάς, προφανώς ενοχλημένος από τους έντονους πανηγυρισμούς του «πράσινου» επιτελείου Δούκα, και επισημαίνει «Δεν ψηφίσαμε για την επαναφορά της γνωστής πράσινης αλαζονείας.
Ας επιδείξουν, λοιπόν, λίγη σεμνότητα οι φίλοι μου στο ΠΑΣΟΚ. Το λέει κάποιος που πάντα υποστήριξε την συνεργασία των προοδευτικών δυνάμεων».
Εμείς ψηφίσαμε Δούκα για να φύγει ο Μπακογιάννης, η ΝΔ και η αλαζονεία της. Δεν ψηφίσαμε για την επαναφορά της γνωστής πράσινης αλαζονείας. Ας επιδείξουν, λοιπόν, λίγη σεμνότητα οι φίλοι μου στο ΠΑΣΟΚ. Το λέει κάποιος που πάντα υποστήριξε την συνεργασία των προεδευτικών δυνάμεων
— Nikos Kotzias (@NikosKotzias) October 15, 2023
