Για την «κακή βραδιά» της Νέας Δημοκρατίας στις χθεσινές αυτοδιοικητικές εκλογές μίλησε σήμερα ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρης Αυγενάκης, παραδεχόμενος ότι η κυβερνώσα παράταξη θα ήθελε «διαφορετικό αποτέλεσμα».
«Η αλήθεια είναι ότι θα θέλαμε διαφορετικό αποτέλεσμα αλλά δεν προέκυψε» δήλωσε ο υπουργός, διευκρινίζοντας ότι «συντάχθηκε ένα ισχυρό μέτωπο απέναντι στις υποψηφιότητες π.χ. του Κώστα Μπακογιάννη και του Κωνσταντίνου Ζέρβα».
«Πρέπει να κάνουμε σωστή και ήρεμη ανάγνωση των αποτελεσμάτων».
Συγχαρητήρια Αυγενάκη σε Κουρέτα
Όπως αποκάλυψε ο κ.Αυγενάκης, επικοινώνησε ήδη τηλεφωνικά με τον νέο Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Δημήτρη Κουρέτα και αύριο στις 3 το μεσημέρι θα έχουν την πρώτη τους συνάντηση.
Ο περιφερειάρχης θα βρεθεί στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης προκειμένου να ενημερωθεί για τα μέτρα που έχουν ληφθεί για τη στήριξη των πληγέντων στη Θεσσαλία.
Θεσμικά είμαστε υποχρεωμένοι την επομένη των εκλογών να συνεργαστούμε με τους εκλεγμένους δημάρχους και Περιφερειάρχες όλης της χώρα είπε ο υπουργός.
