Ολοκληρώθηκε η επίσκεψη – εξπρές του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στην Ελλάδα. Ο Τούρκος πρόεδρος μαζί με την αποστολή του αναχώρησαν από την τουρκική πρεσβεία, που μετέβησαν μετά το Μέγαρο Μαξίμου και την συνάντηση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, και έφτασαν στο αεροδρόμιο λίγα λεπτά πριν τις έξι το απόγευμα.
Ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης είχε μια σύντομη συνομιλία τόσο με τον Τούρκο Πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν όσο και με τον ομόλογό του Χακάν Φιντάν, λίγο πριν αναχωρήσουν για την Άγκυρα.
