Σε εξέλιξη βρίσκεται η συνάντηση του υπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ Άντονι Μπλίνκεν με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στην οικία του πρωθυπουργού στα Χανιά.
Η συνάντηση, σύμφωνα με πληροφορίες, πραγματοποιείται σε θερμό κλίμα, ενώ επιβεβαιώνεται η στενή συνεργασία των δύο χωρών, όπως είπε ο κ. Μητσοτάκης, καθώς οι μεταξύ τους σχέσεις βρίσκονται στο καλύτερό τους σημείο.
Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε επίσης στις “προκλήσεις που αντιμετωπίζει η περιοχή” και τις προσπάθειες για να επιστρέψει η ειρήνη.
“Εδώ, στο σπίτι είναι το καλύτερο μέρος που συμβολίζει το βάθος της στρατηγικής συνεργασίας μας, εδώ στη Σούδα, στο νησί της Κρήτης. Είναι πάρα πολύ μεγάλη χαρά να σας καλωσορίζω και μάλιστα σε μία εποχή όπου οι διμερείς σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών βρίσκονται στο καλύτερο σημείο που έχουν υπάρξει ποτέ. Βεβαίως, ζούμε σε πάρα πολύ δύσκολες εποχές που βρίθουν προκλήσεων και είναι πάρα πολύ σημαντικό για εμάς να στεκόμαστε ο ένας στο πλευρό του άλλου και να ενισχύουμε αυτές τις διμερείς σχέσεις ως σύμμαχοι, ούτως ώστε να διασφαλίσουμε ότι η ειρήνη και η ασφάλεια θα επιστρέψουν σε αυτήν την περιοχή” τόνισε ο πρωθυπουργός.
