Η δήλωση του Κυριάκου Βελόπουλου για τη στάση της αντιπολίτευσης:
Εάν θέλουν τα κόμματα της αντιπολιτεύσεως να αποδείξουν ότι δεν είναι υποχείρια του κ. Μητσοτάκη, ότι δεν είναι εκβιαζόμενα ή έλεγχόμενα, θα πρέπει να κάνουν μία μόνο κίνηση. Και αυτή η κίνηση είναι η πρόταση δυσπιστίας.
Το ΠΑΣΟΚ και ο ΣΥΡΙΖΑ που έχουν την απαραίτητη πλειοψηφία, γιατί δεν κάνουν πρόταση δυσπιστίας; Μήπως γιατί στηρίζουν τη ΝΔ για ακόμα μία φορά, όπως τη στηρίζουν πάντοτε, σε σχέση με τα νομοσχέδια;
Πρόταση δυσπιστίας τώρα για το θέμα του γάμου των ομοφυλοφίλων, για να αποδείξουν ότι δεν είναι ελεγχόμενοι, εξαρτημένοι, ή κυρίως ότι δεν τους κρατούν από κάτι.
