«Όταν το μισό υπουργικό συμβούλιο φαίνεται ότι δεν θα το ψηφίσει ή η μισή κοινοβουλευτική ομάδα είναι ξεκάθαρο. Αν φτάσουμε σε αυτό το σημείο να μην ψηφίζει η μισή Κοινοβουλευτική Ομάδα ένα νομοσχέδιο έχει ξεκάθαρο πρόβλημα» δήλωσε αναφορικά με το νομοσχέδιο για τον γάμο των ομόφυλων ο Γιάννης Σαρακιώτης..
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ μίλησε στο Ρ/Σ Παραπολιτικά 90.1 fm στην εκπομπή «Μπρα ντε φερ» με τους δημοσιογράφους Δημήτρη Τάκη και Χριστίνα Κοραή. Μεταξύ άλλων, επεσήμανε:
Αναφορικά με το νομοσχέδιο για το γάμο των ομόφυλων ζευγαριών
Όταν έρθει το νομοσχέδιο και το δούμε και θα συζητήσουμε γιατί προτρέχουμε με το να συζητάμε για νομοσχέδιο το οποίο δεν έχει κατατεθεί ακόμη. Και εκτός αυτού έχουμε ακούσει μια συνέντευξη του κ. Μητσοτάκη και εγώ δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στο τελικό κείμενο το οποίο θα έρθει. Θεωρείτε φυσιολογικό ένας πρωθυπουργός να βγαίνει και να προτρέπει τους βουλευτές του και τους υπουργούς του να απέχουν από μια ψηφοφορία; Συνάδει με τους κοινοβουλευτικούς θεσμούς; Σύμφωνα με τον κανονισμό της Βουλής προβλέπεται η υπερψήφιση, η καταψήφιση ή παρών, η αποχή δεν προβλέπεται κάπου.
Στα προηγούμενα νομοσχέδια όπως στο φορολογικό, ένα νομοσχέδιο το οποίο προκάλεσε αντιρρήσεις μεγάλης μερίδας των πολιτών δεν μας λέγαν «έχουμε 41% και θα κάνουμε ότι θέλουμε», τώρα που είναι αυτό το 41%; Που είναι αυτός ο στιβαρός πρωθυπουργός ο οποίος αποφασίζει και διατάζει; Όταν το μισό υπουργικό συμβούλιο φαίνεται ότι δεν θα το ψηφίσει ή η μισή κοινοβουλευτική ομάδα είναι ξεκάθαρο. Αν φτάσουμε σε αυτό το σημείο να μην ψηφίζει η μισή Κοινοβουλευτική Ομάδα ένα νομοσχέδιο έχει ξεκάθαρο πρόβλημα.
Για τις ευρωεκλογές
Σε κάθε αγώνα πηγαίνεις για να κερδίσεις. Θα κάνουμε την προσπάθειά μας, θα κάνουμε τον αγώνα μας όπως και τα προηγούμενα χρόνια και ευελπιστούμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Υπάρχει νωπή εντολή από τη βάση του κόμματος οπότε ζήτημα αρχηγίας δεν θεωρώ ότι πρόκειται να τεθεί το επόμενο χρονικό διάστημα.
