Συνεδριάζει η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ στις Σπέτσες αυτό το τριήμερο και είναι πολύ πιθανό το σενάριο να υπάρξει απαρτία.
Αρκετοί παραξενεύτηκαν ως προς την επιλογή του νησιού του Αργοσαρωνικού, από τον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ για το τριήμερο εργασίας, φαίνεται όμως τα μέλη της Ομάδας να έχουν προετοιμαστεί πλήρως για την παρουσίαση των προτάσεων τους για το κοινοβουλευτικό έργο.
Υπάρχουν βέβαια και οι λόγοι ανωτέρας βίας που για εκείνους τους βουλευτές που δε θα καταφέρουν να παραβρεθούν, αν και οι συνεργάτες του Στέφανου Κασσελάκη δείχνουν ικανοποιημένοι για το κλίμα που επικρατεί σε όλη την ΚΟ του κόμματος.
Σημειώνεται ότι η Κυριακή Μάλαμα -φαινόταν από τις δηλώσεις τις ότι θα είναι απούσα- έγραψε σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης :«Μετά από την διήμερη εντατική κι αποτελεσματική εργασία μας με τον Πρόεδρο Κασσελάκη στα θέματα του πολιτισμού για τα προβλήματα του χώρου αναθεωρώ τις σκέψεις μου και θα παρουσιάσω δια ζώσης το PowerPoint με τις νομοθετικές πρωτοβουλίες μας για τον πολιτισμό».
Λίγο πριν τις 5 το απόγευμα θα ξεκινήσει η συνεδρίαση στο σπίτι του Στέφανου Κασσελάκη και το βράδυ ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ θα παραθέσει δείπνο προς τιμήν τους. Το πρωί του Σαββάτου θα συνεχιστούν οι εργασίες και το βράδυ θα φάνε όλοι μαζί σε γνωστή ψαροταβέρνα του νησιού, ενώ την Κυριακή είναι προγραμματισμένη η επιστροφή της στην Αθήνα.
