Απολύτως ευχαριστημένη με τη δουλειά που έγινε στις Σπέτσες δήλωσε η Θεοδώρα Τζάκρη, η οποία ήταν καλεσμένη του Γιώργου Παπαδάκη στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Καλημέρα Ελλάδα».
Όπως χαρακτηριστικά τόνισε η Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, παράχθηκε πραγματικό έργο από όσους έδωσαν το παρών ενώ επιτεύχθηκε κι ένας βασικός στόχος που ήταν η σύσφιξη σχέσεων μετά από ένα διάστημα σημαντικών αναταράξεων στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ.
Η Γραμματέας της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ είπε ότι τις επόμενες ημέρες θα κυκλοφορήσει σποτ του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς και λίστα με 10 κοστολογημένα μέτρα κατά της ακρίβειας, ενώ για τα νομοσχέδια που αφορούν στην επιστολική ψήφο και στον γάμο ομόφυλων ζευγαριών, ισχυρίστηκε ότι «θα ψηφίσουμε επί της αρχής το νομοσχέδιο για την επιστολική ψήφο, αν και έχουμε σοβαρές ενστάσεις σε άρθρα του. Το νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια πρέπει πρώτα να το δούμε. Είμαστε στα Χριστούγεννα και θέλετε να μας πάτε στο Πάσχα».
Κλείνοντας, τόνισε ότι «στις Σπέτσες είπαμε τόσα όσα δεν λέμε σε 20 συνεδριάσεις στην Αθήνα».
