Δεν θα ταξιδέψει τελικά στις ΗΠΑ, όπως άλλωστε αναμενόταν μετά την επιστροφή του από το Νταβός με υψηλό πυρετό και θετικός στη γρίπη H1N1, ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Η επιβεβαίωση ήρθε διά στόματος Παύλου Μαρινάκη, ο οποίος μιλώντας στον ΣΚΑΪ είπε ότι ο πρωθυπουργός θα συμμετάσχει μέσω τηλεδιάσκεψης σε κάποιες από τις προγραμματισμένες συσκέψεις.
