Κυρ. Βελόπουλος: Αυτό που κάνει η ΝΔ είναι κλοπή της ψήφου των ομογενών

24
Ιανουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

«Πλήρης δικαίωση της Ελληνικής Λύσης η άτακτη υποχώρηση της Νέας Δημοκρατίας και η επίμαχη τροπολογία της στο νομοσχέδιο για την επιστολική ψήφο. Αυτό που μας δικαιώνει περισσότερο είναι ότι πείσαμε ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ και τα υπόλοιπα κόμματα, ότι αυτό που κάνει η Νέα Δημοκρατία είναι κλοπή της ψήφου των ομογενών», τονίζει ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος, σε σημερινή δήλωσή του σχετικά με την επιστολική ψήφο.

Ο κ. Βελόπουλος αναφέρει ακόμα ότι «δεν έχουν το δικαίωμα να εκλέγονται, αλλά θέλουν να υφαρπάξουν την ψήφο τους. Αυτό λοιπόν που ως αγώνα εμείς μετουσιώσαμε, είναι η πλήρης δικαίωσή μας. Και η δικαίωσή μας έχει να κάνει κυρίως με τον αγώνα για τη Δημοκρατία. Αυτό το νομοσχέδιο είναι η απόδειξη ότι η Νέα Δημοκρατία σχεδιάζει να κάνει νοθεία. Θα συνεχίσουμε να το καταγγέλλουμε και θα είμαστε έτοιμοι να το αντιμετωπίσουμε», καταλήγει στη δήλωση του, ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης.

SOS για την υγεία των εργαζομένων: Ευρωπαϊκό «χαστούκι» στην Ελλάδα για τις καρκινογόνες ουσίες

Σοβαρά κενά στα συστήματα πρόληψης, προστασίας και καταγραφής των…

Το Βρετανικό «Ναι» στο Peppol Δικαιώνει την Ελλάδα: Το Ψηφιακό Οικοσύστημα της i-spirit και ο Οραματιστής Νίκος Σπυρόπουλος

Στη σύγχρονη παγκοσμιοποιημένη οικονομία, οι αποφάσεις των μεγάλων κρατικών…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ