«Οι επιδοτήσεις που θα έπρεπε να έχουν δοθεί μετά την καταστροφική επέλαση του Daniel δεν έχουν δοθεί. Οι άνθρωποι αυτοί κυρίως στην Θεσσαλία ζουν καθεστώς με χιλιάδες στρέμματα μη καλλιεργήσιμα και οι ίδιοι οι αγρότες χωρίς τις επιδοτήσεις που θα έπρεπε να έχουν πάρει. Επίσης έχουν αιτήματα πολύ σημαντικά με πρώτο και κυριότερο το κόστος παραγωγής.
Υπάρχουν τα ειδικά, τα εθνικά θέματα που είναι το θέμα των επιδοτήσεων από τις τελευταίες καταστροφές και είναι κατεπείγον αυτό το ζήτημα, το κόστος παραγωγής και βέβαια έρχεται μετά το γενικότερο της νέας ΚΑΠ. Πόσο διαπραγματεύτηκε η κυβέρνηση, πόσο έχουν γίνει συμμαχίες μέσα στην ΕΕ των χωρών που πλήττονται από την νέα ΚΑΠ αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο ζήτημα».
Οι εθνικές κυβερνήσεις σύμφωνα με τα δικά τους προβλήματα και ιδιαιτερότητες στον αγροτικό τομέα πρέπει να δώσουν τις μάχες και τις συμμαχίες που χρειάζεται να κάνουν στην Ευρώπη» ανέφερε αρχικά η βουλεύτρια της Νέας Αριστεράς.
Ερωτηθείσα αν η παράταξη ενθαρρύνει τις αγροτικές κινητοποιήσεις, τόνισε ότι «αυτό το ερώτημα δεν πρέπει να τίθεται στα κόμματα. Αποφασίζουν οι αγρότες ή οποιοδήποτε τμήμα της κοινωνικής ζωής ποιους αγώνες θα κάνει και πως θα τους κάνει για να μπορέσει να πιέσει.
Οι κινητοποιήσεις, οι καταλήψεις, οι διαμαρτυρίες στους δρόμους ειναι τα μέσα που έχει στη δημοκρατία ο οποιοσδήποτε πολίτης όταν συγκεντρώνεται συλλογικά με τα όργανα εκπροσώπησής του για να πολεμήσει τις διεκδικήσεις του. Οπότε αυτό δεν είναι αν εγώ το θεωρώ καλό ή όχι, είναι μια νόμιμη και δημοκρατικά αποδεκτή κινητοποίηση.
Το γενικό συμφέρον που είναι να έχουμε όλοι και αγροτική παραγωγή και καλές τιμές, αυτοί που είναι στην πρώτη γραμμή της μάχης και είναι οι αγρότες, αυτοί οι οποίοι δίνουν την αγροτική παραγωγή έχουν δικαίωμα και υποχρέωση να διεκδικήσουν αυτό και να πιέσουν με τον τρόπο που θεωρούν ο καλύτερος. Τα άλλα όλα ότι ‘εγώ θέλω να πάω στην δουλειά μου’ και όλα αυτά είναι γνωστά από την αποικιοκρατία. Διαίρει και βασίλευε».
