Την πρόθεσή του να προτείνει στους ευρωπαίους ομολόγους του τη Λάρισα για στρατηγείο της επιχείρησης στην Ερυθρά Θάλασσα, γνωστοποίησε με δήλωσή του ο Νίκος Δένδιας.
«Θα μιλήσουμε σήμερα, εκτός από την Ουκρανία, για την Ευρωπαϊκή Αμυντική Βιομηχανία, κάτι που ενδιαφέρει ιδιαίτερα την Ελλάδα. Αφενός μεν, για να δούμε τι ευκαιρίες υπάρχουν για την ενίσχυση της Ελληνικής Αμυντικής Βιομηχανίας, αλλά και για να δούμε τι συμβατότητες μπορεί να δημιουργηθούν για το Ελληνικό Σύστημα Αμυντικής Καινοτομίας το οποίο προσπαθούμε να δημιουργήσουμε.
Επίσης, θα συζητήσουμε για την Ευρωπαϊκή Επιχείρηση στην Ερυθρά Θάλασσα και θα προτείνω, θα προσφέρω, να αναλάβει η Ελλάδα τη Διοίκηση της Επιχείρησης, όπως επίσης θα προσφέρω το Στρατηγείο της Λάρισας ως Στρατηγείο για την Επιχείρηση. Ευχαριστώ πολύ», δήλωσε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας κατά την προσέλευσή του στην άτυπη σύνοδο των Υπουργών Άμυνας της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις Βρυξέλλες».
