Για εμπλοκή της χώρας μας στη σύρραξη στην Ερυθρά Θάλασσα χωρίς διαβούλευση από την κυβέρνηση, κάνει λόγο η Νέα Αριστερά με αφορμή τις δηλώσεις του υπουργού Άμυνας.
Ακόμα, ασκεί έντονη κριτική στην κυβέρνηση για τις προθέσεις που δείχνει να αναλάβει η Ελλάδα τη διοίκηση για την επιχείρηση στην Ερυθρά Θάλασσα.
Η ανακοίνωση έχει ως εξής:
Την ευθεία εμπλοκή της Ελλάδας στην πολεμική σύρραξη στην Ερυθρά Θάλασσα προανήγγειλε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας από τις Βρυξέλλες. Σε μια περίοδο που η αποσταθεροποίηση στην ευρύτερη περιοχή με επίκεντρο τον πόλεμο στην Παλαιστίνη γενικεύεται ο Νίκος Δένδιας δήλωσε: «Θα προσφέρω να αναλάβει η Ελλάδα τη διοίκηση της επιχείρησης. Θα προσφέρω το στρατηγείο της Λάρισας ως στρατηγείο για την επιχείρηση»
Εκφράσεις που μας γυρνάνε πολλές δεκαετίες πίσω και φέρνουν στην μνήμη το «Στρατηγέ, ιδού ο στρατός σας». Αποφάσεις που βάζουν την χώρα σε επικίνδυνες περιπέτειες. Ιδίως όταν αυτές λαμβάνονται χωρίς την παραμικρή ενημέρωση και συζήτηση.
Με ποιους διαβουλεύτηκε ο κύριος Δένδιας για να “προσφέρει” την συμμετοχή της χώρας και των στρατιωτικών υποδομών και προσωπικού και μάλιστα σε πρωταγωνιστικό ρόλο;
Γιατί δεν έχει ενημερώσει την Εθνική Αντιπροσωπεία για μια τόσο κρίσιμη, στρατηγικής σημασίας για τα συμφέροντα της χώρας, απόφαση;
Όπως και στην περίπτωση των F35 η κυβέρνηση του κύριου Μητσοτάκη δεσμεύει την χώρα εν κρυπτώ. Δεν πρόκειται απλώς για πολιτική του προβλέψιμου και πρόθυμου συμμάχου.
Η Ν.Δ. έχει εκτρέψει την εξωτερική πολιτική της χώρας. Από πυλώνας σταθερότητας και ειρήνης στην ευρύτερη περιοχή η Ελλάδα γίνεται προπύργιο αποσταθεροποίησης.
