Την άποψή της για το νομοσχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση για τα ομόφυλα ζευγάρια εξέφρασε η Ζωή Κωνσταντοπούλου, μιλώντας σήμερα στα Παραπολιτικά.
«Για την Πλεύση Ελευθερίας είναι ξεκάθαρο ότι αυτό που συζητάμε είναι αν όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι και είναι εντυπωσιακό ότι υπάρχουν κόμματα και πρόσωπα σε όλα τα άλλα κόμματα που πιστεύουν ότι δεν είναι όλοι ανθρωποι ίσοι. Για μένα αυτό είναι σοκαριστικό, ότι υπάρχουν δηλαδή βουλευτές που θεωρούν ότι δεν έχουν ίσα δικαιώματα κάποιοι άνθρωποι επειδή έχουν διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό. Γύρω από την συζήτηση για την ισότητα υπάρχει ένα πάρα πολύ σοβαρό φαινόμενο που είναι η υποκρισία», ανέφερε αρχικά και συνέχισε:
«Μιλάμε για υποκρισία θεσμική, υποκρισία πολιτική και υποκρισία εκκλησιαστική. Αυτά τα θέματα που είναι μέσα στη ζωή μας δεν μπορεί να παριστάνουμε ότι δεν είναι ούτε μπορεί μέσα από μια εμπεδωμένη υποκρισία να προσπαθούμε να πείσουμε για τη δική μας ειλικρίνεια».
