Αν υπάρχει ένας άνθρωπος που γνωρίζει όσο λίγοι πώς διαχειρίζεται ένας υπουργός το Προστασίας του Πολίτη, αυτός δεν είναι άλλος από τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη. Ο μέχρι πρότινος υπουργός Υγείας, είχε αναλάβει πολύ σοβαρά τα νέα του καθήκοντα και μάλιστα είχε δεσμευθεί για μεγάλες αλλαγές στο ΕΣΥ που πλέον καλείται να κάνει ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Το κάλεσμα του Κυριάκου Μητσοτάκη να επιστρέψει στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και να το αναλάβει για πέμπτη φορά στην πολιτική του καριέρα, ήχησε άβολα στα αυτιά του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, όπως ο ίδιος παραδέχθηκε σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στον Δημήτρη Δανίκα και το Πρώτο Θέμα. Η αλήθεια, όμως, είναι ότι πλέον έχει… λευκή επιταγή να τα αλλάξει όλα.
«Δεν ήθελα να ξαναγυρίσω σε αυτό το υπουργείο γιατί μου άρεσε το αντικείμενο της Υγείας, ήταν πολύ δύσκολο, πολύ σύνθετο, αλλά πολύ γοητευτικό. Βέβαια στην πολιτική δεν υπάρχει ‘θέλω’ και ‘δεν θέλω’. Οι δικοί μου άνθρωποι μού είπαν ότι όταν το έμαθα στενοχωρήθηκα, αλλά μετά από δύο – τρεις ώρες ήμουν μια χαρά. Είπα “πάμε τώρα εκεί να φτιάξουμε την κατάσταση”», ανέφερε αρχικά ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και στη συνένεια μίλησε για τις αλλαγές, το ξήλωμα της ιεραρχίας και το τι θα κάνει στο μέλλον.
Σε αυτή τη φάση ήταν και η εντολή του πρωθυπουργού να έχω λευκή επιταγή, να τα αλλάξω όλα. Χωρίς κανένα κριτήριο κομματικών προτιμήσεων των στελεχών. Αντιθέτως, η εντολή αλλά και η δική μου απόφαση ήταν να επιλεγούν οι καλύτεροι. Και βέβαια και αυτοί είναι υπό κρίση. Γιατί αύριο το πρωί μπορεί να φύγει κάποιος, ακόμα κι αν κρίθηκε χθες».
