Η ΝΔ καταδικάζει τις ομοφοβικές επιθέσεις του Μπέου κατά του Κασσελάκη «απερίφραστα και χωρίς αστερίσκους»

12
Φεβρουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

«Η Νέα Δημοκρατία καταδικάζει απερίφραστα και χωρίς αστερίσκους τις άθλιες ομοφοβικές επιθέσεις κατά του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης από αιρετούς της τοπικής αυτοδιοίκησης, την ίδια εβδομάδα μάλιστα, που η χώρα μας κάνει ένα μεγάλο βήμα στο πεδίο των δικαιωμάτων», τονίζει σε ανακοίνωσή του το γραφείο Τύπου της ΝΔ.

Επισημαίνει ότι ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της αξιοπρέπειας όλων ανεξαιρέτως των πολιτών είναι αδιαπραγμάτευτος.

«Ως παράταξη είμαστε διαχρονικά, σταθερά και αποφασιστικά απέναντι στον ρατσισμό, τον λεκτικό εκφοβισμό, τη ρητορική μίσους και τη βία από όπου και αν προέρχεται», υπογραμμίζει η ΝΔ.

Το χρονικό

Ο Αχιλλέας Μπέος έχει τοποθετηθεί περισσότερες από μία φορές με πολύ υποτιμητικό τρόπο για τον Στέφανο Κασσελάκη. Χθες, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ είπε σε πολίτες στον Βόλο «τον έχω χ@σμένο τον Μπέο» και ο δήμαρχος της πόλης θεώρησε ότι όφειλε να απαντήσει. Το έκανε με ένα ακραίο ποστάρισμα στο facebook όπου έγραψε:

«Ενημερώθηκα για μια αηδιαστική δήλωση του Κασσελάκη, τόσο αηδιαστική όσο και ο ίδιος, που αναφερόμενος στο πρόσωπό μου είπε ότι «χέστηκε» και πως «με έχει χεσμένο». Καμία έκπληξη. Δεδομένης της ιδιαιτερότητας του φυσικό είναι να χεστεί…».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ