Ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Σωκράτης Φάμελλος, μιλώντας για το νομοσχέδιο για την ισότητα στο γάμο ανέφερε ότι «Θα στηρίξουμε ακόμα και ένα τμήμα μιας μεταρρύθμισης, που ήδη έχουμε προτείνει και κοινοβουλευτικά, και προφανώς δεν θα προσβάλουμε τα ανθρώπινα δικαιώματα για να αποδείξουμε τα ελλείμματα και τον διχασμό της κυβέρνησης».
Ακόμη ο κ. Φάμελλος υπογράμμισε ότι «όλοι γνωρίζουν ότι χωρίς την ψήφο του ΣΥΡΙΖΑ και άλλων κομμάτων αυτή η προοδευτική μεταρρύθμιση δεν θα μπορούσε να γίνει»
