Παρασκευή, 17 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΠολιτικήΝ. Ανδρουλάκης: «Flyover - H κυβέρνηση έχει προτεραιότητα να υπηρετεί ισχυρά οικονομικά...

Ν. Ανδρουλάκης: «Flyover – H κυβέρνηση έχει προτεραιότητα να υπηρετεί ισχυρά οικονομικά συμφέροντα και όχι τις πραγματικές ανάγκες της Θεσσαλονίκης»

«Flyover. Ή αλλιώς πως να δυσκολέψεις με μια κίνηση τη ζωή μιας πόλης», σημείωσε ο κ. Ανδρουλάκης.

Αυτοψία στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης, όπου θα κατασκευαστεί η υπερυψωμένη οδική αρτηρία (flyover) πραγματοποίησε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης.

«Flyover. Ή αλλιώς πως να δυσκολέψεις με μια κίνηση τη ζωή μιας πόλης! Στη Θεσσαλονίκη με τα τόσα προβλήματα στα μέσα μαζικής μεταφοράς, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αποφάσισε να κάνει ένα ακόμα πείραμα» σημείωσε ο κ. Ανδρουλάκης.

Το flyover ξεκίνησε δίχως να υλοποιηθεί στο σύνολο του το masterplan, που είχε εγκριθεί το 2012. Ο εξωτερικός οδικός δακτύλιος, που η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αποφάσισε να μην κατασκευάσει, θα αποφόρτιζε σημαντικά την κυκλοφοριακή κίνηση, που εδώ και τέσσερις μήνες είναι ανυπόφορη για τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης.

Αναζητείται μια λογική απάντηση γιατί ενώ προωθήθηκε η μελέτη του εξωτερικού οδικού δακτυλίου, σήμερα η κυβέρνηση αποφάσισε να εφαρμόσει ένα αποσπασματικό μέρος του έργου, το flyover, και μάλιστα το πιο ανώριμο σε επίπεδο μελετών.

«Αυτή η κατάσταση οφείλεται στο ότι η κυβέρνηση έχει μια προτεραιότητα: Να υπηρετεί ισχυρά οικονομικά συμφέροντα και όχι τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών της Θεσσαλονίκης» ανέφερε ο κ. Ανδρουλάκης.

Ο Γραμματέας Υποδομών του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Δημήτρης Σαρηγιάννης, επισήμανε στον κ. Ανδρουλάκη το τμήμα του έργου στο ύψος των Μετεώρων του Δήμου Νεάπολης-Συκεών όπου η προμελέτη προβλέπει την κατασκευή τούνελ μέσω του οποίου θα διέρχεται η υφιστάμενη οδός. Παρέμβαση ιδιαίτερα απαιτητική που εγείρει ερωτηματικά για το πως θα εξασφαλιστεί παράλληλα με την κατασκευή του έργου η υπάρχουσα κυκλοφορία.

Ανακοίνωση Τομέα Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής για τις δηλώσεις του υφυπουργού Υποδομών, Ν. Ταχιάου

«Τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης δεν τους προσβάλουν οι χαρακτηρισμοί ενός Υφυπουργού, αλλά η ασφαλής θέση στην οποία βρίσκεται και το κάνει»

Χαιρετίζουμε την απόφαση του αρμόδιου Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που έστω και αργά, μετά από ένα δίμηνο ταλαιπωρίας των πολιτών της πόλης μας, διαπίστωσε το αυτονόητο, την ανάγκη συγκρότησης επιστημονικού συμβουλίου για το Flyover. Πρόταση που καταθέσαμε ως ΠΑΣΟΚ-Κίνημα αλλαγής στην πρόσφατη συνάντησή μας στις 26/01/2024 με τον Υφυπουργό Εσωτερικών, υπεύθυνο για θέματα Μακεδονίας-Θράκης.

Δεν πέρασε μία μέρα από αυτήν την απόφαση και σε μια δημοκρατική συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης σταθήκαμε μάρτυρες της αλαζονικής και αφ’ υψηλού αντιμετώπισης της κυβέρνησης απέναντι στους Θεσσαλονικείς.

Ο υφυπουργός υποδομών, Ν. Ταχιάος, μάλιστα, έφθασε στο σημείο να ταυτίσει προκλητικά όσους “τόλμησαν” να διατυπώσουν ενστάσεις, ανησυχίες και προβληματισμούς με τους αυτοαποκαλούμενους “παλαιοχριστιανούς” της Κορινθίας. Φυσικά δεν είναι το μόνο, αφού συνεχώς από κυβερνητικά και τοπικά στελέχη, οι Θεσσαλονικείς αποκαλούνται «γκρινιάρηδες» και ότι πάσχουν από την ασθένεια της «Θεσσαλονικίτιδας». Μάλιστα τελευταία συγκρίνουν ανόμοιους κυκλοφοριακούς χρόνους δύο πόλεων, της Αθήνας των 5 εκατομμυρίων κατοίκων με τη Θεσσαλονίκη του 1 εκατομμυρίου.

Το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής έχει εκφράσει την πλήρη αντίθεσή του στην έναρξη αυτού του έργου από τη στιγμή που δεν έχει υλοποιηθεί ο εξωτερικός οδικός δακτύλιος Θεσσαλονίκης (ΕξΟΔ). Ο ΕξΟΔ θα αποφόρτιζε την υφιστάμενη περιφερειακή οδό εκτρέποντας τις διαμπερείς κινήσεις εκτός του πολεοδομικού ιστού, σχεδιασμός που θα επέφερε μείωση των περιβαλλοντικών ρύπων, που είναι ήδη αυξημένοι στην πόλη. Με το Flyover όλες οι κυκλοφοριακές κινήσεις θα διέρχονται από την υφιστάμενη περιφερειακή.

Το έργο του ΕξΟΔ έχει εγκεκριμένη περιβαλλοντική αδειοδότηση από το 2018, μελετητική ωριμότητα και δεν επηρεάζει το δάσος του Σέιχ Σου. H «Εγνατία Οδός Α.Ε.» σύμφωνα με το ΦΕΚ 1505/06.09.2010 έχει την αρμοδιότητα μελέτης και κατασκευής του ΕξΟΔ, συνεπώς είναι θέμα πολιτικών ευθυνών το ότι προηγήθηκε η κατασκευή της υπερυψωμένης αρτηρίας Flyover και δεν δημοπρατήθηκε ο ΕξΟΔ.

Το ΠΑΣΟΚ- Κίνημα Αλλαγής με τη συνεπή του στάση και με κύριο γνώμονα πάντοτε τη λειτουργικότητα της πόλης, αλλά και των όμορων περιοχών, θα συνεχίζει να καταθέτει την άποψη με επιστημονικά τεκμηριωμένα δεδομένα.

Τους κατοίκους αυτής της πόλης δεν τους προσβάλουν οι χαρακτηρισμοί ενός Υφυπουργού, αλλά η ασφαλής θέση στην οποία βρίσκεται και το κάνει.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις μας