Τέτοια εναλλαγή… πρωταγωνιστών και συναισθημάτων σε ρεπορτάζ πολιτικού κόμματος σπάνια συναντά κανείς, αλλά στον ΣΥΡΙΖΑ κάνουν καθημερινά ό,τι μπορούν για να κρατούν ολοζώντανο το ενδιαφέρον των ΜΜΕ και βέβαια και των υποστηρικτών τους.
Λίγες ώρες πριν την έναρξη του Συνεδρίου που θεωρείται ιδιαίτερα κρίσιμο, μετά τις τελευταίες εξελίξεις και τις νέες εσωκομματικές διαμάχες, κυκλοφορεί φήμη, ότι στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ ξεκίνησαν διαδικασία συλλογής υπογραφών προκειμένου να εκλεγεί νέα Κεντρική Επιτροπή και νέα Πολιτική Γραμματεία.
Η κίνηση αυτή, η οποία πάντως διαψεύδεται από κύκλους της Κουμουνδούρου, θα μπορούσε να ερμηνευτεί με μια λογική που θέλει τα νυν μέλη της ΚΕ και της ΠΓ να μην έχουν ακολουθήσει το παράδειγμα Τσίπρα, που χάνοντας τις εκλογές ανέλαβε την ευθύνη της ήττας και να βολεύονται παρότι και τα ίδια αποτελούσαν τον πυρήνα του ΣΥΡΙΖΑ που ηττήθηκε δύο φορές, τον Μάιο και τον Ιούνιο.
Επιπλέον, δεδομένου ότι αποχώρησαν στελέχη για να δημιουργήσουν τη Νέα Αριστερά, υπάρχουν ορφανές θέσεις σε αμφότερα τα κομματικά όργανα.
