Καθοριστικές ώρες στον ΣΥΡΙΖΑ για την ανάδειξη ηγεσίας στο κόμμα. Οι επόμενες ώρες θα δείξουν το πρόσωπο, που θα διεκδικήσει την προεδρία απέναντι στον Στέφανο Κασσελάκη. Ο πρόεδρος του κόμματος με συνέντευξή του στα «ΝΕΑ» εκφράζει τη βεβαιότητα ότι θα ηγηθεί του κόμματος στις εθνικές εκλογές και θα γίνει πρωθυπουργός. Παράλληλα με ανάρτησή του στράφηκε εναντίον των εσωκομματικών αντιπάλων του λέγοντας πως «στην Αριστερά οι υπονομευτές δεν εκλέγονται αρχηγοί». Το ενδιαφέρον, πάντως, στρέφεται σήμερα στην ομιλία της Όλγας Γεροβασίλη, η οποία αναμένεται να ανοίξει τα χαρτιά της, στο 4ο Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ, που είναι σε εξέλιξη για τρίτη ημέρα.
Σύμφωνα με τη δημοσιογράφο της ΕΡΤ, Γεωργία Λοτσοπούλου, στο συνέδριο διακινείται ψήφισμα για να μην γίνουν εκλογές για πρόεδρο. Εισερχόμενος μάλιστα στον χώρο του συνεδρίου ο Στέφανος Κασσελάκης, ερωτηθείς από εκείνους που μαζεύουν υπογραφές αν θα υπογράψει κι αυτός, απάντησε «όχι, θέλω καθαρές λύσεις, δεν θα γίνω Ιφιγένεια».
Ο Σωκράτης Φάμελλος μιλώντας στο Κόκκινο είπε μεταξύ άλλων: «Αν μπορούσα να κάνω μία παρέμβαση μέσα από το Κόκκινο, θα ήταν για να συζητήσουμε για αυτά που λένε οι θέσεις μας. Τι κόμμα θα έχουμε, πώς θα λύσουμε τα προβλήματα που είχαμε[…] Αν λοιπόν τώρα συζητάμε ξανά για μια πιθανή εκλογή προέδρου, λέω πιθανή γιατί και δεν είμαι σίγουρος και δεν θα ήθελα να ξαναμπλέξουμε σε αυτή την ιστορία γιατί έχουμε ευρωεκλογές μπροστά μας».
Όλα θα πρέπει να αποφασιστούν μέχρι αύριο το μεσημέρι, με κάλπες να τοποθετηθούν οι σύνεδροι επί του αν θα γίνουν εκλογές για πρόεδρο και για Κεντρική Επιτροπή, αλλά και για τις ημερομηνίες οι οποίες πλέον διαμορφώνονται σε τρεις, όπως ανέφερε νωρίτερα η δημοσιογράφος, δηλαδή είτε 10 Μαρτίου ή αρχές Απριλίου, ενώ φαίνεται το ενδεχόμενο να τοποθετηθούν και επί του να γίνουν μετά τις ευρωεκλογές.
Για τις 7 το απόγευμα έχει προγραμματιστεί η ομιλία της Όλγας Γεροβασίλη στο συνέδριο, όπως έχει γίνει γνωστό από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Στο μεταξύ, ποικίλες αντιδράσεις από τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ προκαλεί ο νέος γύρος εσωκομματικών εκλογών αλλά και η διαφαινόμενη υποψηφιότητα της Όλγας Γεροβασίλη.
«Είναι ένα στέλεχος με διαδρομή, με σεβασμό, με κυβερνητική εμπειρία, με βάθος, με περιεχόμενο. Μπορεί να κρατήσει την παράταξη όρθια και να την ανασυγκροτήσει στο επίπεδο της κοινωνικής τις βάσεις που έχει διαρραγεί με όλα αυτά που έχουν συμβεί την τελευταία περίοδο» υπογράμμισε το μέλος της ΠΓ του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Ζαχαριάδης, μιλώντας στο Open.
«Ο Αλέξης Τσίπρας φυσικά και έχει κάθε δικαίωμα και υποχρέωση να παρεμβαίνει στα του ΣΥΡΙΖΑ νομίζω ότι θα ήταν ακόμα καλύτερα αν είχε έρθει στο συνέδριο και είχε κάνει αυτή την παρέμβαση[…] Δεν χωράνε πια διχασμοί άλλοι, άλλες διασπάσεις όλα αυτά έχουν πληγώσει αφάνταστα τον κόσμο του ΣΥΡΙΖΑ» ανέφερε το μέλος της ΠΓ του ΣΥΡΙΖΑ, Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου, μιλώντας στην ΕΡΤ.
«Είναι πολύ νωπή η λαϊκή εντολή εντολή των μελών του ΣΥΡΙΖΑ προς τον Στέφανο Κασσελάκη και αυτή η διαδικασία είναι αχρείαστη» είπε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Νίνα Κασιμάτη, μιλώντας στον ΑΝΤ1.
«Αν το επίδικο είναι να γυρίσουμε σε μία ορθοδοξία του ΣΥΡΙΖΑ, είναι λάθος γιατί αυτό έχει καταδικαστεί[…] Και οι δύο υποψήφιοι πρέπει να συνειδητοποιήσουν, εγώ νομίζω ότι ο Στέφανος Κασελάκης το έχει συνειδητοποιήσει, θέλω να πιστεύω και η Όλγα Γεροβασίλη θα κινηθεί σε αυτό το πλαίσιο: ότι το κόμμα πρέπει να αλλάξει ριζικά» ,ανέφερε στον Σκάι ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Πέτρος Παππάς.
Για τον χρόνο που θα στηθούν ο εσωκομματικές κάλπες μίλησε στον ΑΝΤ1 ο αναπληρωτής Γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Βασιλειάδης. Όπως είπε, «δεν νομίζω ότι κάποιος που θέλει να μπει σε μία τέτοια διαδικασία μπορεί να δεχτεί να γίνουν με fast track διαδικασίες. Το fast track το δοκιμάσαμε το καλοκαίρι και τελικά δεν οδήγησε σε επίλυση των προβλημάτων[…] Στα τέλη του Μάρτη, αλλά θα πρέπει να υπάρχουν υποψηφιότητες αλλιώς να κλείσει εδώ αυτή συζήτηση».
