Ως κρίσιμη περιέγραψε τη συγκυρία ο Νίκος Παππάς μιλώντας το απόγευμα του Σαββάτου (24/2) από το βήμα του συνεδρίου.
«Συντάσσομαι με αυτό που οι περισσότεροι σύνεδροι ομιλητές μετέφεραν όταν πήραν το λόγο», είπε ο κ. Παππάς, εννοώντας την ακύρωση των εκλογών και πρόσθεσε: «Θα καταναλώσουμε τις 50 από τις 100 μέρες που μένουν για τις Ευρωεκλογές για ζητήματα δικά μας ή θα επενδύσουμε κάθε λεπτό» για την ανάσχεση της ΝΔ.
Αναφερόμενος στον πρώην πρωθυπουργό σημείωσε: «ο Αλέξης Τσίπρας ήταν πρωτεργάτης και εγγυητής της παράταξης» και «πιστεύω ότι η παρουσία του σήμερα εδώ θα προσέθετε» συνέχισε ο κ. Παππάς, λέγοντας ακόμη πως «ο Στέφανος δεν ζήτησε λευκή επιταγή και δεν θα έπαιρνε λευκή επιταγή».
«Κορυφαίο λάθος θεωρώ το έλλειμμα συλλογικής πολιτικής συνεργασίας» δήλωσε και συμπλήρωσε πως πρέπει «να κοπεί ο βήχας του 41%».
Για την Όλγα Γεροβασίλη παρατήρησε ότι «είναι μια παρουσία που κοσμεί την παράταξή μας», «είναι ένα στέλεχος που συμβάλλει στη δημόσια παρουσία του κόμματος». Οπότε, πρέπει να έχει ξεχωριστή θέση δίπλα στον Στέφανο σε αυτήν την μάχη» υποστήριξε.
Ακόμη, ζήτησε «να βάλουμε σήμερα και αύριο στην εσωστρέφεια» προτείνοντας:
- Με ευθύνη Εκτελεστικού Γραφείου και του Στέφανου να έρθει μια μελετημένη πρόταση για αλλαγές
- Οι αλλαγές του κόμματος δεν χρειάζεται να γίνουν δια ζώσης
- Και τέλος από τη Δευτέρα να υπάρχει ανασύνταξη για Ευρωεκλογές.
