«Δεσμεύομαι να παραμείνω στο κόμμα» δήλωσε ο Στέφανος Κασσελάκης ανεβαίνοντας στο βήμα μετά την τοποθέτηση της Όλγας Γεροβασίλη και την ανακοίνωση της υποψηφιότητάς της.
«Καλωσορίζω την αντιπρόεδρο της Βουλής σε έναν όμορφο αγώνα για να μπορέσει το κόμμα μας να αγκαλιάσει τα μέλη του έμπρακτα.
Δεσμεύομαι ότι εγώ θα παραμείνω στο κόμμα ανεξαρτήτως αποτελέσματος ενώπιον όλων σας.
Δεσμεύομαι ότι την επομένη των εκλογών, εφόσον κερδίσω, ότι θα προσκαλέσω συλλογικά και την αντιπρόεδρο της Βουλής και όλη την ομάδα που την αγκαλιάζει να έρθει, για να μπορέσουμε να φέρουμε καταστατικές αλλαγές που χρειαζόμαστε εις πέρας. Να ξέρουν όλοι ότι στο τέλος της ημέρας η αλήθεια θα κερδίσει.
Και για να μπορέσει η δικιά μας αριστερή αλήθεια να κερδίσει απέναντι στον Κυριάκο Μητσοτάκη, πρέπει να πάμε το γρηγορότερο δυνατόν σε εκλογές προέδρου στις 10 Μαρτίου και να πάμε υβριδικά και να έχουμε τη μέγιστη δυνατή συμμετοχή.
Να είστε καλά, ευχαριστώ πολύ».
«Και προφανώς αυτή είναι η εισήγησή μου προς το συνέδριο το οποίο θα αποφασίσει», είπε καταλήγοντας ο Στέφανος Κασσελάκης.
