«Αλλιώς εγώ δεν θα παραβιάσω ποτέ το καταστατικό του κόμματος. Περιμένω. Στην Αριστερά λευκές επιταγές δεν υπάρχουν. Όποιος νόμισε ότι μπορεί να το έχει αυτό, κάτι δεν καταλαβαίνει» τόνισε ακόμα η κ. Γεροβασίλη.
«Αγαπητέ Στέφανε, εγώ σήκωσα το γάντι που πέταξες. Εσύ το πέταξες. Αν θες εκλογές σε 10 μέρες, αντιλαμβάνεσαι τι έχεις πει. Κάντε μας μόνος σου να δούμε τι θα πάρεις» είπε ακόμα.
«Όλγα αν αποσύρεις την υποψηφιότητά σου δεν έχω ανάγκη να πάω σε εκλογές» απάντησε από την πλευρά του ο Στέφανος Κασσελάκης.
