Επικοινωνία Ν. Δένδια με τον Ουκρανό υπ. Άμυνας για την επίθεση κοντά στην ελληνική αποστολή

6
Μάρτιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τηλεφωνικά επικοινώνησε ο Νίκος Δένδιας με τον υπουργό Άμυνας της Ουκρανίας, Ρουστέμ Ουμέροφ και τον αρχηγό των ουκρανικών ενόπλων δυνάμεων Ολεξάντρ Σίρσκι μετά την επίθεση που σημειώθηκε κοντά στην αυτοκινητοπομπή του Βολοντίμιρ Ζελένσκι, 150 μέτρα μακριά από την ελληνική αποστολή.

Όπως αναφέρουν κυβερνητικές πηγές, ο κ. Μητσοτάκης και τα μέλη της ελληνικής αποστολής είναι καλά στην υγεία τους.

«Είχα σήμερα τηλεφωνική συνομιλία με τον Ουκρανό Υπουργό Άμυνας @rustem_umerov και τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας, Στρατηγό Oleksandr Syrskyi, κατόπιν πρωτοβουλίας τους, οι οποίοι με ενημέρωσαν για την κατάσταση ασφαλείας στην Ουκρανία», έγραψε σχετικά ο Νίκος Δένδιας στον προσωπικό του λογαριασμό στο Χ.

Κυριάκος Μητσοτάκης: Μέσα στην επόμενη διετία ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης – 350 εκατ. ευρώ για τη διαστημική πολιτική

Τη βεβαιότητα ότι η Ελλάδα έχει πραγματοποιήσει «σημαντικά βήματα,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ