Την Παρασκευή 15/3 αναμένεται να παρουσιαστεί ο Στέφανος Κασσελάκης ως φαντάρος στη Σπάρτη.
Σε ένα από τα πέντε μονόκλινα δωμάτια με ατομική τουαλέτα στο Κέντρο Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων Σπάρτης, το οποίο επαναλειτουργεί από το Σεπτέμβριο, και δίπλα στο διοικητήριο θα περάσει την 20ήμερη στρατιωτική του θητεία ο Στέφανος Κασσελάκης, αρχής γενομένης από την προσεχή Τετάρτη, 13 Μαρτίου.
Το ΚΕΕΜ Σπάρτης είναι ένα από τα μεγαλύτερα Κέντρα της χώρας και των Βαλκανίων, το οποίο είχε παύσει πριν έξι περίπου χρόνια να υποδέχεται νεοσύλλεκτους μαζί και με άλλα στρατόπεδα της Πελοποννήσου, όπως το Ναύπλιο και…
