Κάλτσες με αστακούς φόρεσε ο Κασσελάκης

15
Μάρτιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Κάλτσες με αστακούς φόρεσε ο Στέφανος Κασσελάκης, προκειμένου να εμφανιστεί στον ΑΝΤ1 για τη συνέντευξή τους στους Γιώργο Παπαδάκη και Μαρία Αναστασοπούλου.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης αναφέρθηκε και στις εταιρείες του στο εξωτερικό που, όπως είπε, “πλέον” δεν έχει. Μάλιστα, στο τέλος της συνέντευξης έκανε και μία… βόλτα από το πλατό του Γιώργου Λιάγκα.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έδωσε την τελευταία του συνέντευξη πριν τη στρατιωτική του θητεία, η οποία ξεκινά από σήμερα, Παρασκευή, καθώς αναμένεται να παρουσιαστεί στη Θήβα και να υπηρετήσει στον Στρατό Ξηράς για 20 ημέρες.

Σχετικά με τα αστακοκάραβα και την επιχειρηματική του δραστηριότητα πάντως, ξεκαθάρισε πως «αυτή τη στιγμή δεν έχω ενεργές εταιρίες στο όνομά μου»

Ο Στέφανος Κασσελάκης συμπλήρωσε: «Τον προηγούμενο χρόνο έκανα την πλειοψηφία της μεταβίβασης για πολλούς λόγους που δεν έχουν σχέση με την πολιτική. Είμαστε μία χώρα που έχει τον Λιγνάδη και τον Μίχο που κυκλοφορούν ελεύθεροι. Πρέπει να έχουμε μία συζήτηση για τη διαφάνεια στην πολιτική ζωή του τόπου. Ετοιμάζω μία ομάδα για τη διαφάνεια στα κόμματα. Έχουμε μία ρύθμιση χρέους στη ΝΔ, ενώ το χρέος της αυξάνεται κάθε χρόνο. Ο κύριος Μητσοτάκης έχει δανείσει το κόμμα του; Πώς η ΝΔ έχει μισό δισ. χρέος το οποίο αυξάνεται;»

Στο  τέλος της συνέντευξης, αφού οι κάμερες εστίασαν στις κάλτσες που φορούσε, έστειλε και το εξής μήνυμα  ως έμμεση ειρωνική απάντηση στα ρεπορτάζ για τις επιχειρήσεις του στο εξωτερικό: «Εύχομαι όλη η Ελλάδα να μπορεί να τρώει αστακούς όποτε θέλει».

Με αφορμή τη στράτευσή του πάντως, ο Στέφανος Κασσελάκης υποστήριξε πως «θέλει εκσυγχρονισμό», καθώς και ότι η «υποχρεωτική θητεία πρέπει να αλλάξει. Πρέπει να γίνει επαγγελματικός ο στρατός και το υπόλοιπο κομμάτι να είναι μία κοινωνική θητεία, πολύ μικρότερη, στην οποία αγόρια και κορίτσια μπορούν να προσφέρουν στη χώρα τους. Επίσης, είναι πολύ θλιβερό το να πληρώνονται λιγότερο από 8 ευρώ τον μήνα αυτά τα παιδιά. Είναι ανήθικο. Φτωχοποιείς την ελληνική οικογένεια».

Στη συνέχεια, η συνέντευξη στράφηκε στα εσωτερικά του ΣΥΡΙΖΑ και τη δική του προεδρία, αλλά και για τις εποχές με τους συνεργάτες του, όπου είπε: “Έχουμε κάτι που δεν το είχαμε ως κόμμα πριν από έξι μήνες. Ιδεολογικά είμαστε συμπαγείς. Δεν υπάρχει κανείς πλέον στο ΣΥΡΙΖΑ που να πιστεύει ότι το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια. Κανείς δεν αμφιβάλλει πλέον για αυτά που πρεσβεύουμε. Όλοι γνωρίζουν ότι θέλω την πατριωτική Αριστερά, θέλω ένα κράτος δικαίου, με εργασιακά δικαιώματα και εγκρατή εξωτερική πολιτική”.

Αναφορικά με τους υποψήφιους Ευρωβουλευτές, τόνισε πως “μπορεί να υπάρξει υποψήφιος που δεν τον εγκρίνει ο πρόεδρος, αλλά τον εγκρίνουν τα μέλη. Η γνώμη του προέδρου θα είναι δευτερεύουσα, ενώ πρωτεύουσα θα είναι η γνώμη των μελών. Πιο πολύ εμπιστεύομαι τα μέλη, παρά μία άποψη στο μυαλό μου η οποία μπορεί να είναι και λανθασμένη”, ενώ όσο για τους στόχους του ΣΥΡΙΖΑ στις Ευρωεκλογές σημείωσε: “Η ανανέωση στο ψηφοδέλτιό μας μπορεί να σοκάρει τον κόσμο. Θέλω να ξεπεράσουμε το ποσοστό του 17% (σ.σ. των εθνικών εκλογών) στις Ευρωεκλογές. Πάμε για να κερδίσουμε“.

Παράλληλα, αναφέρθηκε και στον Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος “δεν είναι άνθρωπος της δηθενιάς. Κάνει την αυτοκριτική του”, ενώ ξεκαθάρισε πως “δεν με φύτεψε ο Αλέξης. Κανείς δεν με φύτεψε. Μόνος μου ήρθα, έλιωσα παπούτσια, πήγα σε όλη την Ελλάδα”. Παράλληλα, αποκάλυψε πως “εγώ πήρα τηλέφωνο τον Αλέξη Τσίπρα. Αλλά τι αλλάζει με αυτό; Οι σχέσεις μου με τον Αλέξη είναι εξαιρετικές. Πάντα συμπορευόμαστε. Με την Όλγα Γεροβασίλη έχουμε εξαιρετική σχέση και μάλιστα η Όλγα μέσα στην κοινωνία έχει εξαιρετικό αντίκτυπο”.

Αναφορικά με πρόσωπα που είχαν εμπλακεί σε Novartis και τηλεοπτικές άδειες και που σήμερα βρίσκονται δίπλα του, είπε: “Αυτός ο κύκλος 2015-2019 έχει κλείσει. Έχει ανοίξει ένας νέος κύκλος όπου θα συνεισφέρουν και άνθρωποι που υπήρχαν σε αυτή την περίοδο και νέοι άνθρωποι. Ο Νίκος Παππάς και ο Παύλος Πολάκης χαίρουν της εμπιστοσύνης μου. Με τον Παύλο διαφώνησα για το θέμα της ισότητας στον γάμο, αλλά ο ίδιος δεν έχει προσωπικά κάποιο πρόβλημα. Με τον Νίκο δεν έχω διαφωνήσει”.

Τέλος, αναφέρθηκα και στη Συμφωνία των Πρεσπών, την οποία χαρακτήρισε “πολύ καλή για τη χώρα” και παραδέχτηκε πως θα την έφερνε και εκείνος, ενώ εξήρε τον Νίκο Κοτζιά που “είναι ένα παράδειγμα προς μίμηση για το πώς κάποιος διαχειρίζεται τέτοιες καταστάσεις”.

Τέλος, για το φορολογικό είπε ότι “φέρνω φορολογία κοινής λογικής με προγραμματισμό δεκαετίας”, ενώ εξαπέλυσε επίθεση στην κυβέρνηση Μητσοτάκη, η οποία “βασίζεται σε συμφέροντα”.

Τράπεζα της Ελλάδος: «Σύνεση» στις αυξήσεις μισθών με ταβάνι το 4% και δέσμη μέτρων για το Δημογραφικό

Σαφείς συστάσεις προς την κυβέρνηση, τις επιχειρήσεις και τα…

Γάμος της Taylor Swift στο Madison Square Garden: Γιατί οι αστυνομικοί της Νέας Υόρκης δεν πιστεύουν τις φήμες

Τίποτα δεν φωνάζει «ρομαντισμός» όσο το Madison Square Garden!…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ