Κατά την τρίτη ημέρα του 15ου συνεδρίου της ΝΔ στο Ζάππειο η αυλαία θα πέσει με ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη προς το σώμα των συνέδρων, στις 12 το μεσημέρι.
Νωρίτερα μιλούν η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν και ο Μαργαρίτης Σχοινάς, ενώ πραγματοποιούνται σήμερα και οι ομιλίες της γραμματέως της Πολιτικής Επιτροπής Μαρίας Συρεγγέλα, του προέδρου της Οργανωτικής Επιτροπής Γιάννη Πλακιωτάκη και του προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας ,Νίκου Χριστοδουλίδη.
Τη δεύτερη ημέρα του 15ου Συνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας, μίλησε ο επικεφαλής του ΕΛΚ Μάνφρεντ Βέμπερ. Στην ομιλία του ο Μ. Βέμπερ έπλεξε το εγκώμιο του Έλληνα πρωθυπουργού τον οποίο ευχαρίστησε για την συνεισφορά του, λέγοντας ότι είναι από τους πλέον ισχυρούς ηγέτες των 27 της ΕΕ.
«Αγαπητοί φίλοι, σήμερα εορτάζετε τα 50 χρόνια σας. Το 1974 ο Κωνσταντίνος Καραμανλής επέστρεψε στην Ελλάδα για να αποκαταστήσει τη δημοκρατία. Ήξερε ότι η Ευρώπη δεν ήταν απλώς ένας αρχαίος ελληνικός μύθος. Ήταν το μέλλον μιας δημοκρατικής και ευημερούσας Ελλάδας. Ενώ οι Έλληνες Σοσιαλιστές έκαναν εκστρατείες κατά της Ευρώπης και του ΝΑΤΟ, ο Καραμανλής ίδρυσε ένα νέο πολιτικό κόμμα, τη Νέα Δημοκρατία, για να πολεμήσει για την Ευρώπη. Στη Βουλή είπε “η Ελλάς, πολιτικά, αμυντικά, οικονομικά, πολιτιστικά, ανήκει εις την Δύσιν”» ανέφερε ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος Μάνφρεντ Βέμπερ υπογραμμίζοντας ότι η Νέα Δημοκρατία είναι το ισχυρότερο κόμμα στην Ελλάδα και το ΕΛΚ είναι το ισχυρότερο κόμμα στην Ευρώπη.
Αναφερόμενος στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη σημείωσε: «Πάντα στεκόσουν απέναντι στον Ερντογάν για να προστατεύσεις τα σύνορα της Ευρώπης. Και στην Αίγυπτο, πριν από μερικές εβδομάδες, με τη φίλη μας Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, την πρόεδρο της Επιτροπής, δείξατε ότι η Ευρώπη μπορεί να έχει ασφαλή σύνορα και να διαχειριστεί τη μετανάστευση. Οι κρατικές αρχές είναι εκείνες που αποφασίζουν ποιοι μπαίνουν στην Ευρώπη, όχι οι λαθρέμποροι. Κανείς δεν μπορεί να εκβιάσει την ΕΕ, χάρη στην ισχυρή ελληνική κυβέρνηση».
