Γ.Οικονόμου: Μπαίνει σε εφαρμογή το «Εξοικονομώ-Ανακαινίζω για Νέους» ύψους 350 εκατ. ευρώ

1
Νοέμβριος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στο νέο πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμισης και ανακαίνισης κατοικιών, «Εξοικονομώ-Ανακαινίζω για Νέους», αναφέρεται με ανάρτησή του στο Twitter ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου.

«Με σχέδιο μπαίνει σε εφαρμογή το Πρόγραμμα “Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους”, με προϋπολογισμό 350 εκατ. Euro», αναφέρει στην ανάρτησή του ο κ. Οικονόμου.

«Το νέο πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα σε 20.000 νέους, ηλικίας από 18 έως 39 ετών να αναβαθμίσουν ενεργειακά και να ανακαινίσουν την κατοικία τους», επισημαίνει.

Οικονομικός μετασχηματισμός και επενδύσεις 3 δισ. ευρώ από τον όμιλο AKTOR

Σε μια ιστορική καμπή για το ελληνικό επιχειρείν, ο…

Ανακοίνωση του ΚΚΕ Για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών

Το ΚΚΕ έχει ασίγαστο μέτωπο με ό,τι “ναρκώνει” το…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ