Όλ. Κεφαλογιάννη: «Το υπουργείο Τουρισμού εργάζεται για να προβάλλει την Ελλάδα ως ένα προορισμό φιλόξενο και προσβάσιμο σε όλους»για όλους

23
Μάιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το υπουργείο Τουρισμού εργάζεται για να προβάλλει την Ελλάδα ως ένα προορισμό και φιλόξενο για όλους και προσβάσιμο σε όλους, αφού η προσβασιμότητα και συμπερίληψη αποτελούν βασικό στοιχείο της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης.

Aυτό τόνισε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη στο πλαίσιο εκδήλωσης για την παρουσίαση της εγκατάστασης ειδικής ράμπας των ΑμεΑ στην 3η παραλία της Γλυφάδας, παρουσία του υπουργού Επικρατείας Άκη Σκέρτσου και του Δημάρχου Γλυφάδας Γιώργο Παπανικολάου.

Στο πλαίσιο αυτό, το υπουργείο Τουρισμού, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης προωθεί και δράσεις που αφορούν την προσβασιμότητα στις παραλίες της χώρας, συνολικού προϋπολογισμού 17 εκατ. ευρώ και ήδη έχουν κατατεθεί αιτήσεις για την ευόδωση των έργων, εξήγησε η υπουργός Τουρισμού.

Από την πλευρά του, το αρμόδιο υπουργείο απευθύνεται σε όλους τους εμπλεκόμενους να σπεύσουν προς αυτή την κατεύθυνση, με την κυρία υπουργό να σημειώνει ότι οι υποδομές αυτές αφορούν πολλούς εκφράζοντας ταυτόχρονα την ικανοποίηση για τον δήμο Γλυφάδας, που υλοποίησε ένα τέτοιο έργο.

Από την πλευρά του ο υπουργός Επικρατείας τόνισε, ότι “μια Ελλάδα με όλους για όλους” είναι το κεντρικό μήνυμα της στρατηγικής της κυβέρνησης για την ένταξη των ατόμων με αναπηρία στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της χώρας. Αναφερόμενος στην εγκατάσταση της Γλυφάδας, που εφαρμόζεται  με πρότυπο τρόπο, όπως είπε, εξέφρασε την ευχή να υλοποιηθούν αντίστοιχα έργα και από άλλους δήμους της χώρας, αφού υπάρχει το χρηματοδοτικό εργαλείο, που θα τους βοηθήσει να το πράξουν.

Οικονομικός μετασχηματισμός και επενδύσεις 3 δισ. ευρώ από τον όμιλο AKTOR

Σε μια ιστορική καμπή για το ελληνικό επιχειρείν, ο…

Ανακοίνωση του ΚΚΕ Για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών

Το ΚΚΕ έχει ασίγαστο μέτωπο με ό,τι “ναρκώνει” το…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ